Pusca si cureaua lata, ce baiat ai fost odata…

arnoldschwarzenegger_thumb

Zău, greu îmi explicam, până nu de mult, cum dreq se face că toate premiile, gratificaţiile, bursele, daadurile, subvenţiile  etcetera au căzut pe capu băiatului istuia, care o fi mâncat el când era mic ceva şi despre care io nu zic că e chiar mediocru sadea sau că nu e ca lumea, cum ar venea, dar nici aşa, bey, drea. Numai dacă cineva  cu putere mare în media, cu oameni cheie puşi fix acolo unde se formează imaginea publică, bună sau rea, a unuia pe care vrei să-l urci ori să-l cobori, în funcţie de interesul cupolei de secretoasse cammori, numai dacă păpuşaru ista te ia în braţe şi te prezintă populaţiei de snobi sau de consumatori ca pe una dintre rarissimile splendori, pentru ca după aia, la rândul său, să te folosească când tre să vbească de bine sau de rău un pretin sau dujman de-al său, să-l urce-n slăvi ori să-l arunce-n hău, numai în felu ista se explică succesul monstru al acestui coleg – cică – al tău sau al meu.

Când păpuşaru – nu spui ţine, persoană însemnată… – a avut nevoie de Traian Băsescu spre a scăpa de banda lu Bombo, de a cărei lăcomie ajunsese să-i fie scârbă până şi cupolei de tovi şi băieţi, toate cutiile de rezonanţă şi flaşnetele de învăluire din media – printre acestea, ba chiar în linia întâi a jurnalului naţional al mogulului Voiculescu, şi Cărtă al nostrum – l-au tămâiat pe TB ca pe sfântu Pafnutie, însă de la o vreme, mai precis din momentul în care cupola a constatat enervată că golemul său, popeye cel viteaz, îşi ia în serios misia de judex şi-ncepe să sape “sistemu ticăloşit” la baz (sistem ale cărui temelii sunt din granit de Caucaz, gemene cu zidurile de cremene ale Kremlinului), atunci a început atacul la baionetă contra “trădătorului”, schimbându-se total sensul chorului de sycofanţi sau de cântăreţi la Dynamo (cum li se mai spune în Carpaţi), precum şi tonul filarmonicii de cutii de rezonanţă sau de gealaţi gradaţi de la editorialele mediei de tonomaţi, care-n 1-2 ani l-au umplut pe “iuda” Băsescu cu tone de kkţi, de-a ajuns sireacu hom să pută – şi tocmai când era să miroasă  mai mumos sau mai dichisit în ochii boborului paraponisit, ce nu vrea să se lase reformat, modernizat sau, cum ar veni, primenit, decât pe năsălie, shiit… – ca un chit eşuat pe un ţărm de marmara şi de pescăruşi gălăgioși ciugulit. Iar pentru mine, zău, n-a fost deloc o întâmplare că-n  choru cel afurisit l-am okit la un moment dat şi pe băiatu nost’  cu cânticelul brusc cotit,  aşa cum am scris pe forumu’ ista renumit, la momentu potrivit…:

Şi tot cenzuroiu evezoi preste care nu se trece, îmi scurtă cu sânge rece commentu de-aci, deci de subt editorialu altui Băiat dat dreakulii, care – din întâmplare, n-aşa ? – scrise şi el că Băse ista ar fi iel cum ar fi, însă nu prea mai corespunde, cum ar veni… Wink

Ce dreak se-ntâmplă, bey…??

Articolele recente ale Băieţilor de la câteva ziare socotite până mai ieri “prezidenţiale”, he-he, ca să nu mai vbesc de hysteriile Băieţilor Bătrâni de la Antenele jnapanice samd, îmi arată ceva, bey.

S-ar zice că Băieţilor nu le mai place de Băse ista, care – egzact cum spune si Mircea, n-aşa? – e prea dur, ca un luptător inflexibil şi cam chiaur sau ca un samurai mult prea pur. Da, bey, l-au cam abandonat Baieţii pe Marinar, mi-e din ce in ce mai clar, iar acum cauta un alt Salvamar, care să-i scape si de fluxu’ Occidentului, ce vine preste ei vijelios precum cascada Niagar’, dar să-i scoată si la mal cu toti sacii din car, reshpective cu agoniseala din tranziţia de la Lagăru’ Iepocal la Capitalizmu ista ca un rău necesar, n-asa?, plus cu bănuţii de buzunar, adicătelea cu penziile alea mai mari de zeci de ori ca amăratu-mi salar de ierou & poiesel legendar…

Se întamplă iar, ca-n Twin Piks, asadar…? Wink Şi dom Marinar o avea oare puterea să se recunoască învins, precum sireacu nea Milică, măcar…?

Bine, nu exclud că la momentu acela introducerea lu Cărtă în trupa băieţilor antibăse putea să pară o exagerare, însă după ultimu-i articol, în care editorialistul egzecută pur şi simplu o diversiune fără nicio fandare mascatoare, vrând să inculce  publicului certitudinea domniei sale că Băse – ce tocmai declarase că Levantul e cartea sa de căpătâi – nu are  şansa să intre nici măcar în finala mare, ca dreaqului, fiind batabil până şi de Opărescu (despre care ştie că n-are şanse să ia mai mult de 10% orice escu…), m-am dumirit definiv ce hram poartă acest băieţescu…😳

**********************

Update 1: Iată de altfel ce scriam despre trădarea băiatului de care vbim cu multe luni în urmă, pe my blogspot:

Pacat de voinic…

A te dezice public de Traian Basescu si de PDL tocmai acum, cand presedintele si premierul sunt pe cale sa obtina – prin Legea Salarizarii Unice, ce va desfiinta imensele privilegii pe care si le-au creat ex-tovii si ex-baietii dupa revolutie – o prima reala victorie impotriva „sistemului ticalosit” (si-n pofida faptului ca inca nu exista majoritatea aceea confortabila, pe care presedintele-jucator o ceruse romanilor pentru implementarea masurilor radicale de demantelare a „sistemului”), zau, nu mi se pare a fi un gest demn de o singulara si de altfel populara constiintza Ro. Desi admit ca pentru un om cu o gandire personala matura, chit ca mic-burgheza ori de onest cap responsabil de familie, gestul cu pricina e OK, totusi l-as fi preferat pe marele poet in continuare in postura de incurabil naiv, insa de brav trompet al sperantei ca macar un om in tzeara asta ar mai vrea sa faca nu ceea ce se poate face, ci ceea ce trebuie facut. Sau, daca chiar a fost nevoie ca poetu sa se dezica de Base inainte de a canta cocosu de 3 ori, fiindca asta e situatia si nu prea se stie incotro se va scurge puterea, n-asa…?, macar sa fii spus naiba ca Antonescu are nu doar „ochi frumosi” – asa o fi ? -, dar si limba frumoasa, cinste cui te-a vorbit. Parerea mea, a nu se supara.
Nimic nou subt soare, n-aşa…?😉
**************************
Update 2 : Bizara coincienta ! Observ ca chiar in ziua in care am scris textuletul despre Cartarescu (vezi update 1), am scris si acest textuletz despre prostanac, ce se nemereste ca o manusa hic et nunc (mai ales dupa ce si Base a recunoscut ca Gionel  ista ar fi phootut fi un redutabil catindat la presedintia Ro, in 2014, daca n-ar fi, helas,  atat de… prostanac, voila (chestia cu marele bine pe care i l-a facut el soacra-sii, pt faptul ca n-a data-o afar din casa, e  absolut antologica, aloo, b ey… lol) :

Nu degeaba i s-a spus „Prostanacu”

Caci tipu chiar se comporta ca atare…! Daca tot a intrat la guvernare cu adversarii de moarte ai pesedistilor (pedistii), cica de dragul stabilitatii tarii, tot de dragul acestei stabilitati trebuia sa stea in banca sa si sa nu-l impiedice cu nemic pe presedintele Basescu sa recastige un al doilea mandat si sa-si puna in practica barem proiectele minimale de modernizare a statului si de demantelare a „sistemului ticalosit”. In felul acesta, peste 4 ani ar fi ajuns sigur Presedintele Ro si ar fi condus timp de 10 ani o tzara mult mai relaxata… Astfel, „prostanacu” ar fi intrat in istorie cu fruntea sus. Asa, va reintra in anonimatu de unde a iesit – nici macar numarat ca lumea…-, impreuna cu alde vanghelie…Pacat de voinic…😉

120 Răspunsuri to “Pusca si cureaua lata, ce baiat ai fost odata…”

  1. despinavestea Says:

    Trist .
    Este bine insa ca ne dumirim

  2. Loda Says:

    Haida de ,maestre ! Chiar vrei sa credem ca ,,Levantul” e cartea de capatai ai lui Basescu ? 🙂 Asta–i cea mai buna gluma, doar daca te-ai referit la propriu, doarme cu capul pe ea ,cand i se pare moale perna !
    Prin ce a scris azi ,ai dat din belsug apa la moara celor care de patru ani il acuza pe Cartarescu de oportunism.Eu nu am facut niciodata asta, am preferat sa cred ca, la fel ca domnia ta, a crezut sincer in Basescu, dar spre deosebire de matale, el a avut taria sa-si dea seama ca s-a inselat.De unde si profunda dezamagire.
    Oricum e bine ca s-a ,,dumirit ”Despina.Opiniile sale asupra unui om tin pana acolo unde altcineva ,din tabara portocalie ii spune ca nu-i asa.Atunci, pe loc isi schimba parerea cu 180 de grade caci, nu-i asa ,,,numai boul e condecvent” 😉

  3. Stely Says:

    Nu ma laud ca sunt o buna cititoare (printre rinduri )si ca decodific pina la ultima fraza , ideile si mesajul din scrierile maestrului AVP ,sau mai nou ,ale mestrului Carta.
    Cert este ca AVP pare la un moment dat greu de descifrat si citeodata greu de inteles,dar ,cauza fiind numai bogatia ideilor si mesajelor ..Ultimul mesaj al lui AVP ca replica la „ultimul articol ” al lui Carta este clar .
    Carta are de platit o datorie mare ..si ea este gloria cucerita cu ajutorul „tovilor „si a „papusarului „cel mare ..
    Cert este ca atit el (Carta)cit si „papusarul „cel mare sunt de compatimit ..Cred ca in curind se vor prabusi niste mituri..
    p.s.stiu cine este „papusarul” ..si mai stiu ca atit el cit si Carta sunt prinsi la mijloc.. Pe de o parte de propriile convingeri si simpatii ,iar pe de alta de acele datorii 😉
    In „ultimul articol”si Carta a fost greu de descifrat ..Se vede asta din multimea de mesaje ale simpatizantilor lui Crin ,Base si Geoana care cu totii il apostofeaza..I-a incurcat pe toti..Si chiar asta a si vrut.. Povestea cu Oprescu introdus( la final )inaintea lui Base, este de tot risul..
    Pai, in prima parte este logic si clar,dovedind citirea sondajelor..Adica il pozitioneaza pe T.Basescu, ca sigur , pe primul loc in turul I ,iar catre final il pune pe locul trei ??dupa Oprescu ?? Finalul este un alt mesaj :”sa dea domnul sa ma insel”..Adica ,eu cred ca el tot pe Basescu il va vota ..dar,nu poate sa-l mai sustina clar si plenar..
    alt ps :AVP ,fraza asta ti-a dat certitudinea ?”Nimeni nu vrea scormonirea trecutului nostru recent” Mi se pare ca ar fi ca cea rostita de Geoana :”Nici noi nu stim citi suntem” 😳

  4. cc Says:

    NEAGU DJUVARA un minus absolut

    salut AVP
    + DESPRE TICALOSUL ASTA
    BATRIN.(rezervist batrin)
    (acest fripturist care a frecat menta aici la PARIS.)
    OARE CITE TRADARI IN TIMPUL EXILULUI ARE BOSOROGUL ASTA PE CONSTIINTA?
    cititi acest interviu si veti cadea pe spate
    http://www.ziarulring.ro/stiri/9089/neagu-djuvara-daca-va-fi-reales-basescu-e-clar-ca-romanii-au-orbul-gainilor

    AU IESIT LA SUPRAFATA !
    SUNT DISPERATI!

  5. despinavestea Says:

    Ce bine imi pare ca ies la suprafata !

    Ce insemna „papusarul cel mare” ?

  6. Stely Says:

    cc,
    eu nici n-am auzit de ziarul asta.. Pare un ziar de scandal..Rau a ajuns daca a dat interviu la un ziar sau revista ?de genul asta..Doamne,asta este unul din motivele ptru care as vrea sa cistege Base’un nou mandat..Sa-i scoata pe toti la lumina.. Mai sunt dosare tinute sub cheie ..

  7. Loda Says:

    Bravos ! Acum si Neagu Djuvara a intrat la moara ? ,,Ticalos” ?!!!!????? Foarte frumos ….

  8. despinavestea Says:

    Stely
    „Ring” stiu ca este un ziar gratuit furnizat fie de SRS fie de Patriciu.

  9. no name Says:

    apropo de alegeri:sa va spun o poveste,reala de altfel.intr-un sat niste batrini,au o nora si un ginere.problema e ca nora e de la pdl si ginerele de la pnl! si atit se urasc cei doi, ca partenerii lor nu pot aplana conflictul fara sa-si strice casnicia! au ajuns sa nu se mai intilneasca si sa treaca mai departe prin fata curtii parintesti cind vad masina celorlalti in curte!
    ce-i maitragic ca batrinii au ajuns sa blesteme democratia si sa regrete comunismul,pentru ca atunci in familia lor era armonie si nu dihonie!
    copii e clar cu cine vor vota, da parintii,va intreb cu cine ?
    probabil cu vadim!

  10. no name Says:

    urmeaza marea intilnire! oarev-a gasi marinelul scaparea!

  11. Stely Says:

    Ce liniste pe toate blogurile ! Voi sparge tacerea ,desi stiu ca nu am cu cine sa fac „galagie”.Ma gindeam ca ii voi gasi p’aci pe R.Humor,Loda ,sau pe Neamtu tiganu ..Ma gindesc ca sunt super incinteti de cei doi contracandidati ai lui T.Basescu ..Eram convinsa ca sunt aici ca sa ne ironizeze cu privire la prestatia lui T.Basescu si sa vina cu exemple cu privire la prestatia celor doi contracandidati ai lui si simpatizanti ai lor..Cred ca „tzighi” are confirmarea clara a fortei si capacitatii lui Crin de a fi presedinte de tara..
    Cred deasemenea ca R.Humor si Loda sunt deja in culmea fericirii precum ca cei doi le-au confirmat asteptarile.
    As vrea sa vad citeva din argumentele lor care ii determina
    sa-i voteze luind ca reper prestatia lor de acum..
    Oricum ,ptru ca ,iata , confruntarea se apropie de sfirsit imi permit sa vin prima cu o concluzie .T. Basescu a fost maret ..

  12. Stely Says:

    P.S.AVP ,EU a ramas acasa..

  13. despinavestea Says:

    Si Emil Boc

  14. AVP Says:

    Stely, Basescu e un om de stat competent, matur si principial; pe langa el, ceilalti sunt sau par niste tzinci, desi nu sunt cu mult mai tineri… ; mai ales sireacu Antonescu, e atat de aerian si de rautacios, incat pare un adolescent caraghioz… Dar e simpaticutz…🙂

    Clasamentul meu: Base, Geoana, Crin…

    ps. Am observat lipsa… ; mai bine mai tarziu, decat niciodata… Asa cum ai zis tu, prezenta aceea ii creaza un punct de vulnerabilitate nemeritata lui TB.

  15. Stely Says:

    AVP,
    dar,clasamentul lui Carta ? 😉

  16. Ground O Says:

    Pregatiti-i coliva. Daca in turul doi se comporta la fel, o sa faca politica cu voi pe bloguri.

  17. cc Says:

    acelasi clasament am vazut si eu
    Clasamentul AVP: Base, Geoana, Crin…
    mi-a placut poza familiei BASESCU.
    ps.amatorismul+IMPERTINENTA celor doi ridicoli TZEPENI(crin&mircea) m-a amuzat.
    IN TURUL 2 SE arunca zarurile………….

  18. AVP Says:

    Clasamentul lui Carta era de fapt mesajul pe care trebuia sa-l transmita editorialistu, la sugestia, probabil, a papusarului… Evident ca nici el nu credea in ce spune… Cele cateva cuvinte aparaent binevoitoare la adresa lui Base erau menite doar a functiona ca tampon intre imaginea lui Carta de fost intelectual, pana mai ieri, al lui Base, si postura lui actuala, de cutie de reyonantza anti Base, care se va accentua in perioada urmatoare, chiar daca Base va castiga… Caci zmecherosu Carta stie ca preste 5 ani orcum Base va pleca si va veni altu la rand… De la Base, mai mult decat ca acesta sa-l popularizeze la ore de varf si sa-l decoreze in mai multe randuri, deja, ce sa obtina…?

  19. cc Says:

    AVP
    PUNCT OCHIT PUNCT LOVIT

  20. despinavestea Says:

    Basescu-PROFESIONIST
    Geoana : Demagog
    Crin:Cabotin

    „Papusarul” despre care vorbiti este Iliescu ?

  21. cc Says:

    despinavestea Says:
    20/11/2009 la 21:57
    MONASTIREA ………….

  22. Stely Says:

    Nici nu pot sa spun care dintre cei doi (Geoana si Crin) au fost mai execrabili..Amindoi au excelat in vorbe,vorbe ,vorbe..Vorbeau sa umple timpul..Geoana era destul de speriat ,Crin debusolat ..Oricum , fiecare dintre cei doi ramin pe pozitiile initiale :Geoana = Prostanac , Crin =obraznic si copil intirziat.. De aceea stau si ma intreb :Ce fel de intelectuali il voteaza pe Crin ? Eu nu mai am dubii si semne de intrebare in ceea ce-l priveste pe C.A ,ci am semne de intrebare ptru acei intelectuali si profesionisti care-l voteaza si-l crediteaza pe Crin Antonescu.
    P.S T.Basescu este acum la Nasu’..

  23. Stely Says:

    Despina,
    Pusesem un comentariu cu raspunsul meu la intrebarea ta si mi l-a furat platforma ,si ca de obicei nu l-am salvat si am plecat in oras cu gindul ca il voi pune din nou la sosire..N-am mai putut ptru ca am venit tirziu .
    Acum ma opresc ,dar voi reveni cu raspunsul ,desi mi-as dori sa -l dea AVP..daca nu direct ,cu mici indicii 😉 Eu m-am gindit la cel care conduce o editura si care i-a refuzat editarea unei carti cu titlul „Povestea lui AVE si a Securitatii „..

  24. cc Says:

    intelectualii,,zmecheROSII,, se vor manifesta in turul 2 in finctie de cum pica zarurile COMME DAB .
    hai ca va las
    m-a sunat gruia

  25. despinavestea Says:

    CC
    Monastere deci…. Hmmm………
    Sinistru ,incredibil si jenant

  26. despinavestea Says:

    Stely

    M-a strafulgerat ideea ,dar am respins-o imediat !
    Nu-mi venea sa cred asa ceva!!!

  27. despinavestea Says:

    Da, marii ‘telectuali GANDESTE .

    Mai mare rusinea !!

  28. despinavestea Says:

    Pe de alta parte :
    1.
    AVP- cand spunea ce spunea -se dovedeste ca simtea el ceva.

    2.
    Si mie mi s-au parut ciudate anumite comportamente, am reactionat, dat multa lumea a zis ca sunt „salbatica”,mi-au sters comentariile, m-au banat etc, etc ,etc

  29. cc Says:

    OK.
    AM TERMINAT CONVERSATIA TEL.
    AICI LA PARIS AM CONCLUZIONAT CA TRAIAN BASESCU A FOST HIPERPROFI.
    ASTA NU ESTE SUFICIENT
    BATALIA NU ESTE CISTIGATA.
    TREBUIE MERS LA VOT.
    am primit si un mesaj par mail.
    ,,Dragi prieteni,

    Nu uitati de alegerile prezidentiale si de referendumul de duminica asta.

    Cu prietenie, Magda Carneci,,

  30. AVP Says:

    My friends, papusarul sau as-ul de care vbesc io nu are un nume, ci sute sau poate mii de nume, sute sau poate mii de chipuri si se ascunde in unitati, subunitati, institutii, loji, maharii, caprarii si-n ultima instantza subt cupola sistemului ticalosit. Unele dintre numele sau mastile de ceara ale papurasului le stiu io, altele le stiti voi, altele nu se stiu decat ele insele, aloo. Nici macar presedintele tzarii nu le stie pe toate, frate…

  31. cc Says:

    +
    APELUL PADINA&TISMANEANU ESTE CUNOSCUT AICI.
    + S.ILIESU
    asta este f.pozitiv

  32. Stely Says:

    AVP,
    Eu am localizat si personalizat, ptru ca acolo se inchideau usile ptru tine..Tu nu puteai sa ajungi acolo ,ptru ca „papusarul ” nu te vroia stiindu-se cu musca pe caciula .Nu erai pe lista lor de „tovi „..

  33. cc Says:

    avp,??????????????????????????????????
    ca va?

  34. Stely Says:

    p.s .CC , i-ai sugerat Magdei Cirneci sa semneze si Apelul ?

  35. AVP Says:

    CC, ne bucuram de vestile pe care ni le dai…

    Stely, totusi, sa nu exageram…😳 Desi chiar asa departe de adevar n-om fi, poate…💡

  36. Riddick Says:

    Bună seara !

    Cărtărescu pentru mine a fost, aşa, ceva straniu, un fel de hippie snob, niciodata nu l-am luat în serios. Nu-mi plac scrierile lui, că sunt în volume ori în columns prin gazete.

    L-am luat la ochi prin 2007 (înainte şi după suspendarea lui Traian Băsescu), când mai scria la Felix, deşi îi placea să se alinte cum c-ar fi un mare democrat, adică spuneau alţii asta despre el.

  37. Dan Patrascu Says:

    Referitor la marea confruntare!
    De data asta am ramas dezamagit de CRin Antonescu. Prestatia lui de astazi nu l-a ajutat prea mult in vederea scrutinului de duminica. DEtalii si argumente, daca sunteti interesati, gasiti la mine pe blog.

    In pofida acestor dezamagiri, Crin Antonescu continua sa fie optiunea mea pentru alegerile de duminica.

  38. neamtu tiganu Says:

    Impresia mea, mentionez ca n-am vazut tot ca se rupea legatura:

    Moderarea, slaba, citeva intrebari pur si simplu timpite, aia cu morala si cu fapte bune, penibil, trasu la sorti din intrebarile ziaristilor, penibila.

    Candidati: mentionez ca ie prima data cind il vad pa viu pa Antonescu si pa Geoana, pa Basescu l-am vazut de doua ori.
    Prima evaluarea bazata pe ce ma asteptam cunoscindu-i pe candidati din vorbele din presa si din forumuri.
    Geoana mai bun decit ma asteptam.
    Antonescu mai slab decit ma asteptam si decit mi-as fi dorit.
    Basescu, nici mai bun nici mai rau.

    Sunt fericit ca n-am drept de vot. Romania nu va avea nici de data asta un presedinte adevarat.

  39. cc Says:

    am vazut citeva segvente la,, REALITATEA ,, cu dinescu;tanase,ctp…………………….
    PAREREA MEA ESTE CA TREBUIE SA FII PSIHIATRU CU PATALAMA PENTRU A URMARI CE SPUN ASTIA.(in afara orcarei logici minimale)
    INCREDIBIL!!!!!!!!!!!!!
    incredibil!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ,,My friends, papusarul sau as-ul de care vbesc io nu are un nume, ci sute sau poate mii de nume, sute sau poate mii de chipuri si se ascunde in unitati, subunitati, institutii, loji, maharii, caprarii si-n ultima instantza subt cupola sistemului ticalosit… Unele dintr numele sau mastile de ceara ale papurasului le stiu io, altele le stiti voi, altele nu se stiu decat ele insele, aloo… Nici macar presedintele tzarii nu le stie pe toate, frate…,,

  40. despinavestea Says:

    Am urmarit B1TV
    Basescu este absolut un FENOMEN !!
    Cu cat il asculti mai mult cu atat te cucereste mai mult !!!
    Poate gresi ,dar mi-am data seama cum trebuie sa-l convingi ca n-are dreptate .Numai cu argumente inteligente furnizate cu rabdare.
    Tipul este extraordinar!
    Mare noroc avem cu el

  41. Stely Says:

    Dan Patrascu& Neamtu” tzighi ” ,apreciez sinceritatea si fair -play -ul vostru..Culmea, ca parerea voastra a coincis cu al lui T.Basescu ..La fel a spus si el..Geoana s-a prezentat mai bine ,iar Crin cam slabut.. Eu am retinut la Geoana ca apreciere , gestul cu florile..Jos palaria ! Eu cred ca a stiut ca va fi un punct distinct ..Dar povestea cu soacra a fost jenanta ..Cum sa spui ca ai facut o fapta buna „ca n-a dat-o afara din casa”?? Pai,merita ?

  42. despinavestea Says:

    AVP
    Ai dreptate.
    Este un „Papusarul” este un network .Soer sa putrezeasca si sa se rupa .
    As mai vrea sa traiesc o viata, fara acest network !

  43. despinavestea Says:

    Sorry

    „Papusarul” este un network

  44. neamtu tiganu Says:

    Si totusi unu trebe sa devina presedinte, care credeti ca ar fi mai de folos pt. Romania?

    Tind sa cred ca Antonescu. Sa ma explic,
    1. e un laissez faire, asta poate fi o sansa de a lasa specialistii sa lucreze.
    2. Face parte dintr-un partid mic deci nu poate face prea mult rau si nici influenta, va fi nevoit sa colaboreze.
    3. Il are in spate pe Patriciu, un tip dastapt care poate si-a umplut sacu si ar putea sa faca ceva si pt. tara.

    Ceilalti sunt mult mai periculosi, Geoana o alunecare periculoasa spre stinga iar Basescu un scandal never endet.

  45. Stely Says:

    Despina ,
    Pe mine m-a uimit ,ca dupa doua sau trei ore de concentrare si discutii ,a mai putut sa mai urmeze inca doua ore la Nasul..
    Nu era deloc obosit .. Eu, la un moment dat, am avut un moment de iritare si nu-l mai puteam urmari ..Cert este ca de mult imp n-am mai stat atit la tv…asa ca d’aia am obosit 😳

  46. cc Says:

    3. Il are in spate pe Patriciu, un tip dastapt care poate si-a GOLIT sacu si ar putea sa faca ceva si pt. tara.,,,????????

  47. despinavestea Says:

    Stely
    Base este INEPUIZABIL !!
    M-a facut praf cand a a spus ca o ia de la capat inca 5 ani.
    Are o TENACITATE demna de un sef de stat !

  48. Stely Says:

    Neamtu ,
    1. C.A este un lenes si ii este f.usor sa-i lase pe altii sa lucreze si sa-l manipuleze.
    2.va fi un prizonier al PSD ca si pina acum..
    3.Patriciu si-o fi umplut sacul ,dar s-a si golit ..La cit a dat in toate partile ,precis va voi sa-i puna la loc..Ca inteligent n-am ce zice ,dar cum vezi sfirsitul procesului , in caz ca va cistiga CA ?

  49. neamtu tiganu Says:

    stely nu conteaza care e mai harnic si care ie mai luptator si mai viril, ca doar nu-i vorba de un job de miner, nici de soldat, nici de gigolo. E vorba de presedintele tarii!

    Uita-te la Angela a noastra, adevarat doar cancelara, nu spune niciodata nimic memorabil, nu se lupta cu nimeni, nu face reforme ci doar se consulta cu specialistii iei cu partide, cu parteneri si treaba functionaza.

  50. Radu Humor Says:

    Parerea mea sincera( ca tot avea cineva mancarimi pe aici), e ca evolutia din seara asta nu aduce procente decat lui Geoana.
    Ceilalti doi raman la cotele anterioare( nu cele din sondaje), dar in schimb se va dovedi o mare crestere in sondaje ale lui Oprescu si Vadim.
    Nu cred insa ca vreunul ar putea sa preia pozitia a doua.
    Un lucru e sigur:
    Piratu e obosit rau si nu-l vad sa faca fata unui nou mandat, mai ales ca in mod sigur se incapataneaza sa mearga contra valurilor.
    Cred ca in turul II, in care se pare ca va intra totusi, nu mai prinde un adversar mai iesit dn forma ca cei de astazi.
    Dar ce-a castigat la confruntarea cu cei doi a pierdut la B1, unde parca a vrut sa confirme ca e specialist in a se bate singur😆

  51. Radu Humor Says:

    @NT 00:06
    Le spune pe tiganeste, dar le gandeste nemteste!
    Subscriu ….

  52. Radu Humor Says:

    Apropos de B1 :
    Daca o sa revedeti filmul, veti remarca ceva fff important in atitudinea lui RMoraru si chiar in a batranei prostituate🙄

  53. Stely Says:

    Neamtu,
    Noi avem o cale luuunga ca sa ajungem sa avem presedinte de tara decorativ ..Noi nu suntem nici macar unguri ,daramite nemti..Ce reforme sa faca Angela ?..La ei sunt de facut doar mici ajustari de forma si fond ..Ori la noi trebuie sa fie cineva sa urneasca „muntele’ de nesimtire si incremenire in proiect.E adevarat ca un presedinte de tara nu tebuie sa se implice in actiuni concrete ..El trebule sa traseze linii si directii generale de politica externa si din cind in cind interna.. La ora actuala tot T.Basescu este omul potrivit..Chestia asta cu Basescu scandalagiu nu mai tine ..Ai vazut tu la el vreo tenta de scandal seara asta?
    P.S.R.Humor ..Se zice” mincarici „pe limba ..Si daca tot veni vorba de oboseala piratului ..Eu din contra m-am minunat de verva lui din seara asta ..L-ai vazut si tu obosit ca si M.Dinescu ..Eclar ..Asta va fi lait-motivul in continuare :oboseala ..”Nu mai poate saracul „.”.Sa iasa la pensie „etc.. In primul rind are tot dreptul sa fie obosit ..A dus o campanie dura si a parcurs mii de km..La un moment dat parea sigur obosit ,dar in seara asta a fost in forma..

  54. Stely Says:

    Bine,hai ca acum sunt si eu obosita .. Noapte buna !
    P.S. vad ca sunteti destul de lucizi si resemnati privind intrarea lui CA in turul doi.Eu am lamurit vreo trei patru in seara asta ca trebuie sa voteze cu T.Basescu..Votantii lui Crin sunt destul de volatili.. In turul doi vor merge aproape toti la T.Basescu ..Adat si doua mici lovituri de imagine : chestia cu puiul de musulman pe care l-a crestinat si chestia cu ungurii pe care i-a laudat ca sunt vrednici si solidari..

  55. Radu Humor Says:

    Ce-a luat pe mere , a dat pe pere….

  56. tatonul.aa Says:

    Până mult dincolo de miezul nopţii, Popeye a dat un interviu şi OTV.ului lui DD. foarte interesant şi acela.
    Ce rezistenţă are acest om/Preşedinte!
    La B1 şi mai ales „cu” DD, Amiralul a redevenit cel pe care-l ştim, adică un Invincibil (chiar dacă acolo nu avea adversari!!).

    Se pot revedea aceste ultime întâlniri ale lui TB?

    laplopulcuportocale

  57. despinavestea Says:

    Stely
    Din ce-am remarcat ieri la marea confruntare -intre sustinatori n-a fost nimeni din guvern( nu numai EU)

  58. Loda Says:

    ,,Până mult dincolo de miezul nopţii, Popeye a dat un interviu şi OTV.ului lui DD. foarte interesant şi acela.”
    daca a facut asa ,a incalcat Legea electorala, dupa ora 24 nu mai era voie sa faca campanie.

  59. Loda Says:

    Stely :
    Am sa te dezamagersc pentru ca impresia generala dupa dezbaterea de aseara este buna. Mi-a placut ca dezbaterea a ramas intr-un nivel civilizat (nu sunt mare amatoare de sange pe pereti), ca in mod succint, desigur datorita timpului, fiecare a putut macar in mare sa-si spuna parerea pe probleme importante si ca, la sfarsit, toti trei si-au dat mana.Cum spuneam si la ,,copac” alegerile trec, oamenii raman.Deocamdata atat am de comentat, astept dezbaterile din turul II, 1-1 ,sper sa fie interesante dar sa nu se transfome in genocid 🙂

  60. tatonul.aa Says:

    Stely,
    Chestia cu ungurii nu prea este o lovitură de imagine pentru nehotărâţii ce trebuiesc atraşi la vot: vor veni dinspre UDMR, dar probabil vor dezerta dintre naţionaliştii lui Vadim şi Becali. Poate pentru stăinătate! Însă pentru Prostovanul În Creştere. poate fi un motiv de atac în turul 2 .
    ……..
    Mai întreb odată: se pot revedea cele două întâlniri ale Amiralului cu B1 (20.11.09) şi OTV (21.11.09), extrem de interesante!

    Mulţumesc pentru atenţia acordată!

    laplopulcuportocale

  61. AVP Says:

    Buna ziua. Update 1.

  62. despinavestea Says:

    Conform Legii 370 din 2004 pentru alegerea preşedintelui României, campania electorală „începe cu 30 de zile înainte de data alegerilor” şi se încheie „în dimineaţa zilei de sâmbătă de dinaintea datei alegerilor, la ora 7.00”

    http://www.mediafax.ro/main-story/campania-electorala-pentru-prezidentiale-incepe-vineri-la-ora-0-00-5026791

  63. despinavestea Says:

    AVP- update 1

    Ai perfecta dreptate.
    L-ai vazut pe Juvara ieri?
    Mai mare rusinea,om batran !!!

  64. AVP Says:

    Cine e Juvara, Despino…? Numai voi ati phootut crede – alaturi de snobilimea ghedesista et aliis ejusdem farinae – ca personagiu e un mare carturar & caracter, ca si Tzutzea, n-asa…? Pai daca astia sunt mari carturari sau filosofi, poetu Planetei-Ou ce dreq mai e, bre…?🙂

  65. Stely Says:

    Salve ,tuturor !
    tatonul.aa ,
    Ma bucur ca ati vazut acelasi „Popeye” ca si mine..Nu am vazut interviul la OTV..De obicei nu ma uit la OTV..Acum imi pare rau ..Am inteles ca a mai fost odata..Cred ca o sa-l retransmita.Am impresia ca datorita dezbaterii de aseara multi nehotariti au decis sa vina la vot.Acestia vor vota ,cu siguranta, T.Basescu.

  66. despinavestea Says:

    AVP
    Eu n-am crezut nimic despre Djuvara.Am auzit ca era laudat.Habar n-avem cine este pana cum vreo catva ani.
    Am cumparat o carte pe care am incercat s-o citesc si am gasit 1-2 chestiuni mai interesante.Atat
    Si ai dreptate cu snobimea ghedesista,stii ca am zis-o demult
    Snobi si demodati

  67. despinavestea Says:

    Ma retrag ,am ceva de lucru

  68. tatonul.aa Says:

    La una dintre cele două „întâlniri” post CONFRUNTAREA ÎN TREI, care au încălecat miezul noţii (mare, mare păcat!!), Amiralul a recunoscut ceva uluitor, fără a fi tras de mustăţi prin vreo întrebare directă – EBA?-, ci în legătură cu plecarea unor intelectuali din preajma sa:

    – A.M.P. şi supărarea ei, pentru întocmirea listei de candidaţi, un sincer regret,
    – Europarlamentara Elena Băsescu jr. va putea deveni un om politic valoros …..şi
    – pentru A TREIA OARĂ !!!!!
    – nu a reuşit să o oprească pe EBA să candideze,
    – însă a reuşit s-o convingă să candideze ca independentă, fără să mai intervină în favoarea ei.

    Iată că opinia mea despre EBA a fost cea corectă! Popeye a fost înfrânt de una dintre fiinţele pe care le iubeşte cel mai mult!

    Orele erau absolut satanice (în negura de miez de noapte!!) aşa încât sărmanul de mine am mai şi moţăit în cursul celor două transmisii!!

    Doresc cu ardoare tatonească să le revăd!! A fost o delectare, chiar aşa, văzute parţial treaz (cca 75 %)!

    NB. Chiar dacă în Amiralul (o poreclă mai la obiect decât „piratul”) sălăşluieşte un mare actor, este şi un mare sufletist! Câteva ore bune nu a lansat nici un atac virulent în eter, la B1 şi la OTV.DD, deşi ar fi avut ocazia, iar cei ce-l intervievau, ar fi dorit probabil un Popeye mai rău.

    laplopulcuportocale
    sub care se poate şi moţăi ……..

  69. Stely Says:

    AVP,
    Fara a face din asta o virtute ,am sa-ti spun ceva : Eu nu am facut declaratii exaltate privindu-i pe cei doi carturari ,sau chiar trei daca e sa-l pun la socoteala si pe M.Cartarescu..Cred ca n-ai sa gasesti nici cea mai mica propozitie..Ca sa fiu sincera nu m-au atras..Am citit cite ceva despre Tzutzea ,dupa revolutie ,dintr-un interes stirnit de o ruda care-l cunostea personal din vremea studentiei ..De fapt imi vorbea in soapta despre el inca de atunci.. Despre N.Djuvara ,imi pare rau,dar in afara de citeva interviuri ,incluzindu-l si pe cel din revista „Click” , altceva nu am citit ..
    In ceea ce-l priveste pe Carta am sa va spun acum ptru prima data ,cu riscul de a-mi atrage ironii sau dizgratii..In afara de poezii nu m-a atras nimic,mey .. 😳
    Este adevarat ca de cind scrie la Ev.zilei ii citesc aproape toate editorialele..Asa se face ca am intuit imediat ca ceva se petrece in gindirea lui..A inceput sa scrie tot mai confuz si impersonal ,mai ales cind e vorba de T.Basescu…Sunt convinsa ca scrie ca sa impace si „varza si capra”..
    Cred ca isi va reveni dupa alegeri cind se va „lepada de Satana”..
    p.s .Singurul poet (in viata) care m-a cucerit si caruia i-am citit aproape toata opera este ..ghici ! 🙄

  70. AVP Says:

    Tzin sa fie, tzin sa fie… ?🙄 In fine, aflam noi, preste vreo 50 de anisori, cine trebuia ascultat ca Noe vbindu-le fiintelor salvate de pe Ararat, si cine s-a comportat ca un papusar turmentat…😉

    Pana atunci, priviti-l pe Base live in dialog cu alta vedeta temporara, Gheorghe…🙂

    Io am de bagat varza la murat…😳

    Mai vbim, din cand in cand…

  71. Stely Says:

    „Tzin sa fie, tzin sa fie… ? „.. .Ghici ,ciuperca ,..cini ! 😉
    Eu sper ca mai devreme de 50 anisori 😀
    P.S .am gasit ceva pe „top posts wordpess.com..merita vizualizat si citit ..A urcat rapid in top , dupa circa ojumatate de ora.. Vreau s-o detroneze pe R.I .careia i-am ignorat postarea .. http://stirea.wordpress.com/er ..

  72. Consumator Says:

    Mare ratat ai ajuns, Abalare. S-ajungi sa te iei de Tutea ca sa te bagi in seama, asta e realizarea ta?
    A mai existat un bou, ca tine, care se lua de Eminovici, tot ca sa bage in seama.

    **************************
    avp reply : daca Tutea – un filosofel oral de trei parale – e culmea intelectualitatii Ro pt tine, comparabil cu „omul deplin al culturii romane”, apud Noica, alt arcadian…-, ce dreq as phootea io vbi cu tine, halalfabetule anonim din Califlociia…? Margaritas ante porcos… Si, aloo, spune-mi cum citesti, ca sa-ti spun cine esti, nefelixitule…😉 Sa nu mai indraznesti s-apari iar pe-aci, caci iti public IP-ul si te dau si pe mana poterii hyperspatziului, infractorule…👿

  73. tatonul.aa Says:

    Pentru cei ce jubilează pentru „GAFA” Amiralului de a încălca Legea electorală.

    Campania electorală rezervată turului 1 şi 2, bien sure,
    SE ÎNCHEIE CU DE ORE ÎNAINTE DE DESCHIDEREA URNELOR, care de obicei este la orele 7.00 am

    SÂC!!

    laplopulcuportocale

  74. tatonul.aa Says:

    ESTE VORBA DE 24 ORE

    NB. Am ţinut apăsată şi tasta shift la cifre !!
    Scuze!

  75. AVP Says:

    Am revenit cu un Upadate 2…😉

  76. Constatator Says:

    Bai ratatule, Tutea n-o fi culmea, dar pe linga tine este Everest. Iar cand un musuroi ca tine baleste la Tutea, abia atunci reactionez.
    Restul e un cacat. Ca ai incercat sa opresti un mesaj, mi se rupe. Ca imi publici IPul, iar mi se rupe.
    Cam cum i se rupe consumatorului de literatura de tine!

    ******************
    avp reply : Egzact…😉 Daca as publica ip/ul unui nesimtit ca tine, ce-ar fi? Daca-l arati pe un nebun, pe un hiisteric sau pe un bagabont cu destiu, pe strada mare, ce-ai realiza? Nu ti-ai auzi decat alte si alte vbe de ocara de la nenorocit, pe el insusi durandu-l in fofoloanca daca lumea isi da coate sau nu, aratandu-l cu destiu. Nefiind nemica, tipului i se rupe, caci el n-are ce pierde. Mai ales daca semneaza anonim, ca branzovenescu… lol

    Asa ca te invit sa latri in continuare, bey, spuley…🙂 Nema problema.

  77. despinavestea Says:

    tatonul.aa
    vezi comentariul meu la 11,45

  78. Stely Says:

    Salutare,
    Am citit …şi am mai citit ceva .. . hi,nu mai pot pune emoticoanele .. roll … Am introdus ,in sfirsit ,scrierea cu diacritice si in locul semnelor de punctuatie imi apar literele respective ..uite Ş .in loc de doua puncte ..Ce sa fac_ ha, nici semnul intrebarii..

  79. Stely Says:

    In ceea ce il priveste pe Geoana si soacra ,am spus si eu inca de aseara … ha ..!trebuie sa evit ,deocamdata , folosirea semnelor … este o harababura acum ..Mi_a spus baiatul, şi , în consecinta ,merg pe ocolire si incercare.
    Îi spuneam sotului ca l_aş fi zgiriat pe ochi daca mi’ar fi facut una ca asta.. Să nu ma injuraţi !… trebuie sa învaţ cit de curînd ..

  80. Radu Humor Says:

    @ Viorele , din pacate ce-i @constatat e bun constatat:mrgreen:
    Nu stiu ce te-a apucat ,
    dar ce-a spus e-adevarat🙄

  81. cc Says:

    roxanaiordache
    TAREEEEEEEEE:
    ,,O revoluţie a bunului simţ.

    O meritocraţie.

    Crin Antonescu, preşedinte, e revanşa generaţiilor de sacrificiu din România, pentru că ascensiunea lui este în exclusivitate datorită meritului, într-o lume pe dos, a ierarhiei inversate în dispreţul criteriilor normale. O ierarhie a imposturii, nesimţirii şi prostului gust, pe care alegerea lui Crin o poate răsturna. Prin forţa propriului exemplu. A inteligenţei lui sclipitoare. Şi a corectitudinii.

    Crin Antonescu restabileşte meritocraţia în România.,,
    FEMEIA ASTA ARE GRAVE PROBLEME DE…..?????

  82. despinavestea Says:

    😆 😆 ;lol:

  83. cc Says:

    SI UN RASPUNS LA roxanaiordache:
    Mariela spune:

    sâmbătă 21 noiembrie 2009 la 3:20:50 pm
    Da. O restabileste votand in parlament salvarea lui Nastase din fata justitiei.
    O restabileste prin daramarea guvernelor in vreme de cea mai crunta criza.
    O restabileste sapandu-si seful de Partid
    O restabileste prin titlurile sale de campion al chiulangiilor.
    O restabileste laudandu-l pe criminalul Iliescu
    O restabileste alegandu-si repere morale care de fapt nu dau doi bani pe el.
    O restabileste numind femeile din politica “pitzipoance”
    O restabileste injurand toata ziua la TV fara sa aiba vreun program cat de cat coerent!

    Asa de bine restabileste Crin meritocratia incat nu va prinde turul 2 din cauza lui Geoana!

    Acum poti sa injuri si sa stergi linistita postarea!

  84. despinavestea Says:

    Mergeti sa vedeti niste caricaturi EXCEPTIONALE !!!!

    http://bleen.ro/

    Autor: Devis Grebu

  85. Stely Says:

    cc,
    Deşi am fost curioasa sa vad ce debiteaza ,am ocolit-o.. Tipa asta este dubioasa..I-am scris si eu odata , referitor la simpatiile ei privind f-cţia de presedinte. La inceput a fost cu Duda,apoi cu S.Oprescu şi acum a devenit fanatica ptru Crin..Halal susţinatori ! Cred ca este tipul ziaristului care daca e platit bine face toate serviciile comandate de platitor :linge şi scuipa cu aceiaşi usurinta .Este inepuizabila ..
    P.S. Cred ca nici ei nu o iau in seama ..altfel am fi vazut-o linga Ciutacu la Antena 3 ..

  86. AVP Says:

    @cc – eu nu ma mir ca r.iordache – o tembela sau rusnaka sadea – zice ce zice, cat mai uimeste faptul ca voi ii frecventati, fie si dintr-o curiozitate morbida, blogul..😳

  87. cc Says:

    ok AVP

    AVP????
    eu nu am nici o explicatie vis a vis de prezenta permanenta ei in TOP WordPress.
    blogul ei mi se pare unul din cele mai slabute TOTUSI,,?????

  88. cc Says:

    scuze
    prezenta ei permanenta

  89. AVP Says:

    Pai suntem la Romanica, mey, unde Radu Humor e si iel un hom, ruman si liberal de vaza, n-asa…? Plus „vietnamezu”, Tutea si alt ruman verde, cu care se aliaza contra auctorului „Apelului catre Europa”, al „Poemului de otel” si-al „Planetei-Ou”… lol

    Va rog din suflet, sa nu mai vaz linkuri ori referinte d-astea p-acilisa, inclusiv de la bleenel ista, care ma baneaza pe blogu sau ca pe un simplu mbou… lol

  90. despinavestea Says:

    AVP
    Nu cred ca nu te baneaza.
    Asa am avut si eu impresia, de doua ori.

    Incearca sa scrii fara sa vezi promterul ( sau cum se numeste ).
    Ai sa vezi ca apar literele

  91. AVP Says:

    Despy, vezi ca a vbit subconstientu in locu tau🙂

    AVP
    Nu cred ca nu te baneaza.

    lol

  92. AVP Says:

    O sa-ti dau eu un link de unde o sa vezi ca mucosu dreqului ma baneaza👿

  93. AVP Says:

    Uite, mey, Despino…😦

    http://bleen.ro/personale/2009/09/19/leapsa-lu-tache-andreea-marin-redactia-catavencu-si-bomba-anului/#comment-20252

    Iar altadata sa fii dreq mai atenta…! Nu tot ce zboara se mananca… !👿

  94. despinavestea Says:

    Ok,
    Am priceput.
    Copchil rasfatat ,ca fii-miu.

    Si banarea aia e for ever ?

  95. despinavestea Says:

    „Subconstientul” – nu doarme si ……croseteaza😆😆 😆

    Am mult de lucru dar mai fac si comentarii si atunci gresesc-sorry

  96. AVP Says:

    Dar nu ma intereseaza daca e for ever, aloo… ! Io am aproape 60 de anisori si sunt Viorel Padina or AVP, iar el are 30 si e pielea soolii…! Chiar nu pricepi despre ce-i vba…?? Chiar crezi ca io tre sa le caut in coarne la viceii astia, sau – din contra – ei tre sa ma gadile la oua ca sa ii bag in zeama…? Io nu sunt politician ca sa am nevoie de voturile lor, Despino… !👿

  97. despinavestea Says:

    Nici vorba AVP, nici vorba !!!

    Eu am apreciat doar caricaturile dlui Grebu

    In rest nu m-a impresonat deloc blogul si n-am ce cauta pe-acolo.
    Acum inteleg povestea cu voturile tinerilor

  98. Stely Says:

    Da,sunt de acord..Prefer sa va spuneţi voi opiniile ,gindurile si sentimentele cu privire la orice eveniment , decit sa afişaţi postari intregi de pe alte bloguri care nu au nimic de valoare.
    Uite ,spre ex. , mie imi lipseşte „ţzighi” :evill: Ce-o fi cu el ? Cred ca e tare amarît dupa confruntarea de aseara. Crinul s-a ofilit cam repede …Işi pusese mari speranţe intr-un „tînar”şcolit care nu a fost membru PCR ,dar care a predat la greu istoria comunistă ,citorva generatii de elevi. Nu s-a lăsat indoctrinat,dar i-a îndoctrinat pe alţii :”Curat murdar ,coane Fănică „!

  99. Stely Says:

    p.s. Ce ziceţi ,măi,ca folosesc scrierea cu diacritice ? Vreţi sa vă invăt şi pe voi ?

  100. despinavestea Says:

    Stely,
    Cand ai timp sa ne scrii ,te rog cum se folosesc diactriticile.
    Pe mine ma intereseaza

  101. Stely Says:

    Despina,
    dacă ai pe banda de jos ” EN” ,dai dublu clik şi schimbi cu „RO”
    dacă nu ai, faci urmatorii paşi :dai „start”,apoi”setări „,Panou control ..Iţi apare o fereastra cu „opţiuni regionale ” .de aici selectezi cu clic „opţiuni regionale lingvistice „. Iţi apare o alta fereastra cu opţiunile ..Daca ai in engleza selectezi „Romanian”..Cînd ajungi acolo şi nu te descurci imi spui..Trebuie sa dai OK..

  102. Stely Says:

    Îhî ,prinsei şi suta ..Sîc !

  103. despinavestea Says:

    Mersi frumos Stely

    Am salvat ce mi-ai spus tu si voi incerca in zilele care urmeaza.
    Trebuie sa invat sa le schimb des pentru ca eu mai scriu mailuri si in engleza.
    Acum incerc sa termin ce-am inceput de azi dimineata .

  104. Stely Says:

    vezi că trebuie să ştii pe ce taste sa apeşi .Eu scriu întii în „engleya „..”veyi „,acum sunt pe RO .. Ptru „z ” apeşi pe „y” ,şi invers ptru „y”. ca să nu le încurc ,scriu întii cu EN apoi cu RO.. ptru ” ş ” , tastezi pe pct si virgula ,care uite,nu mai e acolo ? ..ptru „ţ” pe ” ghilimele” ptru” ă ” pe [ paranteza deschisa , ptru” î ” ,invers ] samd.. ar mai fi” â” pe tasta” flash ” adica” \ „

  105. Stely Says:

    Aloo .. Va culcaraţi cam devreme in seara asta !!.
    AVP , te-a obosit pusul verzei la murat?.. Eu stau pe gînduri ,daca s’o mai pun ..
    Pai atunci „noapte buna !”

  106. despinavestea Says:

    Mersi, Stely
    Am salvat si ce mi-ai spus tu.
    O sa incerc zilele care urmeaza

  107. despinavestea Says:

    Va urez succes maine la votat !!
    Sa ne-ajute Dumnezeu !

  108. Stely Says:

    ‘Neaţa,
    Am trecut să vă salut 😦 înainte de a merge la vot..Nu ştiu ce-i cu voi de n-aţi aparut pîna acum ..Am intrat pe
    „top posts .wordpress.com ” şi blogurile portocalii sunt printre primele,dar culmea ,cele cu titluri indefinite ..Văd ca r.i stă coţopenita pe prima poziţie :evill: şi nu ştiu de ce ,vorba lui cc ..Nu-i nici o pricopseala (dar mai ştii?) ,dar nu-i bai,conform zicalei , „cei din urmă vor fi cei dintîi”..Hai Băsescu !

  109. no name Says:

    c.c.,
    omule,la capitolel amintite de tine t.b .il intrece mult pe c.a:
    1-a darimat mai multe guverne decit orcine,inclusiv pe actualul!
    2-si-a sapat si darimat inaintea lui crin seful dupa ce-l linsese-n cooor;petre esti cel mai bun!
    3-pe femei le-a jicnit mult mai rau si de nenumarate ori,vezi: pasarica, tiganca inputita, trimiteri pe centura, invitare la orizontala.
    mai vrei!????
    4-pe iliescu l-a laudat primul dupa ce a ajuns presedinte!
    cit despre moralitate si injuraturi,pardon,e campion national!
    sper sa iasa pe 2 si apoi.dupa sf.nicolae sa plece pe mare!

  110. Stely Says:

    PETIT ,
    Am recitit „Apelul ..Este f.bine ca l-a readus in actualitate ..Deşi l-am citit de cîteva ori imi pare azi mai clar şi mai profund..
    Sa vedem însă cît de mult îi va mişca pe cei carora li se adreseaza ..Văd că amicii noştrii din „Copacul >> nu şi-au mişcat toate „ramurile ” 🙄 „Copacul ..” a ramas dezgolit fără gînd sa înmugurească cu „lăstari” mai viguroşi :evill: Cît despre unele „cariatide ” tare teamă îmi este că vor ramine simple statui de ornament şi de. ..piatră Sunt sigură însa ca toţi cei care au semnat au dat putere mesajului în aşa fel încît a fost recepţionat de mulţi ,chiar dacă nu l-au semnat..

  111. cc Says:

    @no name
    IN ANUL DE GRATIE 2009

    despre crin antonescu care,, restabileste meritocratia ,,in Romania:
    ,,Mariela spune:

    sâmbătă 21 noiembrie 2009 la 3:20:50 pm
    Da. O restabileste votand in parlament salvarea lui Nastase din fata justitiei.
    O restabileste prin daramarea guvernelor in vreme de cea mai crunta criza.
    O restabileste sapandu-si seful de Partid
    O restabileste prin titlurile sale de campion al chiulangiilor.
    O restabileste laudandu-l pe criminalul Iliescu
    O restabileste alegandu-si repere morale care de fapt nu dau doi bani pe el.
    O restabileste numind femeile din politica “pitzipoance”
    O restabileste injurand toata ziua la TV fara sa aiba vreun program cat de cat coerent!

    Asa de bine restabileste Crin meritocratia incat nu va prinde turul 2 din cauza lui Geoana!,,

  112. AVP Says:

    Postare noua.

  113. Radu Humor Says:

    @no name
    Excelenta replica !
    Oamenii astia sunt induiosator de naivi ….
    In special @despa si @cc au ceva burlesc in ei de se pot face seriale🙄
    Dialogul primei cu @ AVP este o mostra de umor absurd de cea mai buna calitate.
    Si te mai miri @Viorele ca nu poti razbate pan’ la gloria ce te-asteapta-n varf de Olimp.
    Scapa si tu de mediocritatea care te inconjoara(inabusa) , iesi la aer curat, si de acolo nu mai ai mult….

  114. Stely Says:

    no name ,
    tot fără” no ..cap ” ai rămas ..şi ai venit iar cu lecţiile nefăcute ..Vezi ,mai,ca se scrie „jignit” şi nu „jicnit” ;”împutit „şi nu „înputit”.;” capitolele ” şi nu „capitlolel ” 👿 Cît despre kăkatul scris de tine ,nu te-ai săturat să-l tot mesteci? ..Hai du-te şi Votează-l pe Geoană ,că a facut şi el o faptă bună în toata cariera lui de politician ..”Nu şi-a dat soacra în brînci şi afară din casă ” 😳 :mrgreen:

  115. Stely Says:

    R.Humor ,
    Hai ca ai ieşit tu la aer cu „no name” ,care nu este „inputit” şi nu „jicneşte „pe nimeni..Numai idei „mareţe ” transpar din scremelile lui de postări..Ţi-ai gasit partenerul pe măsura „erudiţiei” tale..La fiecare cuvînt are cite un”mărgăritar” ..
    Băi,daca nu v-aţi lămurit nici pina acum ca susţineţi nişte nulităţi, ca mediocrităţi e prea mult ,inseamnă ca aveţi un creier mic ,de bibilică …

  116. Radu Humor Says:

    @ Stely
    Daca acuma esti asa nervoasa, cand Piratul are sanse sa intre-n turul II, imi inchipui ce va fi pe 22 si mai apoi:mrgreen:


Lasă un răspuns

