Ce dreq se-ntampla cu Crin…??

Acuma am văzut şi io: pe blogul de campanie al candidatului liberal la preşedinţie zace încă de pe data de 31.08.2009 (vezi ultimul comentar de acolo) o postare semnată, nici că se putea altfel, Dinu Patriciu, din care rezultă că onestu cantidat a fost şi dânsu’, ca şi strămoşu-i tipologic din Scrisoarea pierdută, activist încă de le paşopt la cooperativa Ochiu şi Timpanu şi alte grozăvii mai mult sau mai puţin surprinzătoare, însă în orice caz ruinătoare pentru imaginea oratorelui pe care unii ni-l prezintă  ca pe o imaculată floare…  Culmea e că-n josul paginii unde apare acest mesaj  adminul blogului ne înştiinţează cum că: „Acest articol este moderat. Comentariile vor fi afisate dupa aprobarea administratorului!„, iar în fronton însuşi dl Crin A. ne avertizează (într-o notiţă ce datează din de 29 august a.c.): „Accept criticile cu privire la activitatea mea; sigur ca pot sa accept opiniile care nu converg cu ale mele, dar mi se pare firesc sa nu accept ceea ce trece de limita unui limbaj decent. De acea, va anunt fara suparare ca voi sterge comentariile care trec de aceasta limita.

Acuma, ce dreq să-nţelegem noi din faptul că bizarul comentar n-a fost şters nici până la această dată, bey…? ? 1.Că adminul blogului cu pricina – deci echipa de campanie a dlui C.A. – doarme în post încă de la data de 31.08.2009… ? 2.Că  echipa l-a  abandonat pe sărmanu catindat… ? 3. Sau că – te pomeneşti, dreq – totu’ este  riguros adevărat şi-atunci, ca să vadă lumea măcar cât de liberali suntem noi, lăsăm inomabila notă acolo şi-o facem pe mortu-n păpuşoi, sperând că ne vor vota sutele de mii – sau poate milioanele… 😯 – de rumâni ex-ciripoi, a… ? 🙄

Personal, am impresia că tragi-comica chestiuţa demonstrează mai degrabă câtă henormă vraişte e în campania băiatului ista ce vrea să conducă Romanica bazându-se pe nimica

Mane, tekel, fares …

********************************

Update 1: Pe blogul lui Theophile mi s-a replicat ca mai mult ca sigur bizara postare despre care va povestesc mai sus este o jmekerie utilizata chiar de consilierii de imagine ai crinului, care-n felul acesta isi victimizeaza un client altfel lipsit  total de sanse, sperad ca zmecheroasa fenta, ce se practica deja in campaniile electorale de aiurea, sa-i atraga victimizatului simpatia galeriei sentimentale ori macar sa nasca scandal… Ok, adimit si io  ca asa se procedeaza uneori in cazul candidatilor fara sanse, insa, asa cum ii spuneam si lui Teophile, mai e o chestiutza:  sa nu uitam ca Crin ista n-a fost cine stie ce scula pe bascula pana acuma, abia de aici incolo el putand sa-nsemne ceva pt Cineva sau Altcineva… Nimeni n-avea interes sa foloseasca un ditamai cartush anticrin, cand se putea ca homuletzu sa fie neutralizat si c-un plici pt tintari… Cat despre obiectia ca Tariceanu sau Orban – rivalii lui Crin in batalia interna PNL – ar fi putut folosi si ei docomentele astea, daca ar fi egzistat realmente, chiar credeti ca cei doi papagali pot avea acces la asa-ceva, mey…? Astfel de docs zac la CIA sau la KGB, dupa caz, naz si praz, nu la un CNSAS de pripas…

In fine, c-o fi, c-o pati, parerea mea e ca la Romanica astfel de jmekerii – ca aceea cu pretinsul dos de informator al florii mortului… – au efect contrar celor de pe plaiurile Americii… De-un paregzamplu, faptul ca Crin ignora chiar pe bloaga sa un asemenea mesaj jenant ca drea ne face sa credem ca homu este cel putin neserios sadea, n-asa…?

Anunțuri

88 răspunsuri to “Ce dreq se-ntampla cu Crin…??”

  1. despinavestea Says:

    Campania Rasu-Plansu !

  2. AVP Says:

    Mdea… Vad ca Radu Humor, care ieri se repezea sa-mi dea primul preste degete, cu tupeu-i binecunoscut, pai cum drea, de data asta nu mai zice nici pis… Pe bune, nu stiu daca sa rid ori sa plang de chestiutza asta… 😳

    Pe de alta parte, nu stiu nici cine i-a copt-o lui Crin…: Base, care se simtea amenintat de ascensiunea baiatului istuia…? 🙄 Geonelu, care se si vedea scos din finala…? 🙄

    In orice caz, pt liberali e o treaba f.nasoala si risca sa-i arunce pe toti la Base-n poala… Si abia atunci s-ar phootea alege si ista cu-a sindromului dictatorial boala, de care dasteptii lu peste – activistii liberali si media mogulilor antibase, fireste…- s-au ferit pana acum ca necuratu de doamne milueste…

    Cat despre Crin, ori dezminte cu credibilitate, ori mai bine se retrage c-un minimum de demnitate (asa cum a facut Mona Musca…)

    Tertium non datur.

  3. despinavestea Says:

    AVP
    Bineinteles.

    Daca are putina demnitate

  4. Radu Humor Says:

    @ Viorele, acuma vin de pe blogul lui Crin( ma crezi ca am intrat pentru prima oara ?!)si am vazut si eu ultima postare.
    Nu stiu ce sa spun?!
    Pe mine m-a socat intr-un fel si faptul ca referitor la descrierea facuta de Patriciu lui Geoana, Crin s-a delimitat, ajungand sa sublinieze ca e parerea personala a unui simplu coleg de partid( cam cum ar face @Stely, vizavi de Pirat 🙄 ), iar aseara la emisiunea de pe Realitatea , in final, a amintit in treacat ceva :
    – Nu stiu ce are pregatit Geoana in campanie, in ceea ce ma priveste si mai ales ce vor mai scoate oamenii lui Basescu( ~~)
    Asa ca nu ma dau dupa cires, dar recunosc sincer ca nu stiu despre ce-i vorba.
    Oricum, a fost o emisiune in care s-a comportat mai bine decat speram(ii reprosez doar vreo cateva poante spre final, care dupa ce-s practicate de Pirat, nu mai au schepsis la altii 😉 ).
    Ca s-ar putea ca populimea sa nu guste asemenea comportamente, fiind formata deja dupa chipul si asemanarea Piratului, asta nu ma mai intereseaza, eu inainte de a afla ca cineva a spus ca ” fiecare popor isi are conducatorul…… „, am intuit acest trist adevar.
    Asa ca profit de situatie sa-ti spun ca unuia ca mine ar trebui sa-i fie indiferent cine va castiga aceste alegeri, ci mai ales cum va castiga, deoarece oferta e sub asteptari.
    Tot coborand stacheta s-ar putea sa ne trezim prea tarziu ca o calcam in picioare, odata cu unele din cele mai necesare insusiri/calitati umane, pe cale de disparitie la romani .
    Dar repet, atata timp cat sunt inca atat de multi oameni,pe care acest mod de a face politica, cu urmarile ce decurg de aici, le face bine, de ce sa nu-i lasi sa se convinga pe propria piele de „mintea romanului…”

  5. AVP Says:

    Radule, daca zici ca esti hom de buna-credinta, trage si tu concluziile…

    Pentru a nu stiu cata oara, subliniez ca io il consider pe Base raul cel mai, iar pe toti ceilalti un rau mult mai mare, fratioare…

    Ro a ratat cu brio ocazia de a se schimba brusc si radical, ceea ce, avand in vedere complexitatea schimbarii utopicului Lagar iepocal c-un sistem social real, e oarecum normal ; asa cum am mai spus, noi n-am avut norocul unei surate mai mari si mai puternice (vezi Ge de Vest fata de surata-i din Est), care sa ne ia subt aripa sa si sa cheltuie, pentru schimbarea noa’, mii si mii de miliarde de euroi… N-am avut nici bafta Poloniei, favorizata de prestigiul lui Walesa & Solidranostr, de a fi iertati de 50 de o datorie de 50 de miliarde de dolari, fiindca rumanii ccnari, in loc sa-si trateze putinissimi disidenti ca pe niste sfinti penati si lari, din contra, ii bestelesc si-i mistocaresc ca pe niste cuci hoinari… Asta e situatia, natia si tratatia, mey…

  6. Loda Says:

    ,,Acuma, ce dreq să-nţelegem noi din faptul că bizarul comentar n-a fost şters nici până la această dată, bey…?”
    o fi …democratie si respect pentru parerea altuia, fie el si un ticalos ? De ce te miri, tu esti unul din putinii care admit si pareri contrare alor tale, chiar daca te enervezi si mai probozesti : )

  7. cc Says:

    23 Theophyle
    26/10/2009 la 3:09 pm
    AVP, salut.
    1. Sursele care au scos-o sunt din PNL.
    2. “Victimizare” unui candidat fara sanse este o metoda care s-a incercat de consilierii lui si in alte parti.
    3. Daca ar fi fost “cu acte”, Orban sau Tariceanu o scoteau inaintea alegerilor interne.

    Răspunde
    24 AVP
    26/10/2009 la 3:20 pm
    Interesanta idee, recunosc… Insa e o arma cu doua taisuri, mey… S-ar phootea ca in felu ista sa se castige cu o mana si sa se piarda cu doua…

    Răspunde
    25 Theophyle
    26/10/2009 la 3:24 pm
    AVP, ei incearca o provocare de felul “daca un profesoras din Tulcea a fost turnator, ce se poate zice despre un reprezntant la Anvers” Cunosc poveste din state, unde aceasi consilieri au facut-o unui candidat din Minnesota (bineinteles nu cu securismul)

    Răspunde
    26 cc
    26/10/2009 la 3:28 pm
    @ Theophyle
    ceva ceva A FOST EL(CRINcarolin)iar KUKI(despre TARICEANU ESTE VORBA-asa ii spuneau prietenii pe la virsta de 12-18 ani din cite imi aduc EU Aminte ) SI…si….SI… SICA sa nici nu mai vorbim.
    in fine,

    aici aveti perfecta DREPTATE:

    ,,1. Sursele care au scos-o sunt din PNL.
    2. “Victimizare” unui candidat fara sanse este o metoda care s-a incercat de consilierii lui si in alte parti.,,

  8. AVP Says:

    Bine, adimit si io, cum o spune Teophile pe blogul sau, ca asta s-ar phootea sa fie o jmekerie americaneasca, prin care consilierii de imagine ai crinului vor sa-si victimizeze clientu, sperand ca macar din tactica asta sa mai agoniseasca niste voturi (de la mamele ranitilor si pana la fostii informatori, care se vor vedea pe sine in sireaca „victima”…) ; mdea, asa se procedeaza uneori in cazul catindatilor fara sanse… Insa, asa cum ii spuneam si lui Teophile, mai e o chestiutza: sa nu uitam ca Crin ista n-a fost cine stie ce scula pe bascula pana acum, abia de aici incolo el putand sa-nsemne ceva pt Cineva sau Altcineva… Nimeni n-avea interes sa foloseasca un ditamai cartush anticrin, cand se putea ca homuletzu sa fie neutralizat si c-un plici pt tintari… Iar cat despre obiectia ca Tariceanu sau Orban ar fi putut folosi si ei docomentele astea, daca ar fi egzistat realmente, chiar credeti ca cei doi papagali pot avea acces la asa-ceva, mey…? Astfel de docs zac la CIA sau la Kgb, dupa caz, naz si praz, nu la un CNSAS de pripas…

    In fine, c-o fi, c-o pati, parerea mea e ca la Romanica astfel de jmekerii – ca aceea cu pretinsul dos de informator al florii mortului… – au efect contrar celor de pe plaiurile Americii…

  9. cc Says:

    AM SENTIMENTUL CA gaska ASTA ce se revendică a fi continuatori de Brătieni AU INCEPUT SA SE JOACE DEa BILIARDUL……
    INCEPE SA FIE CHIAR …………..
    AMUZANT…..N’asa?????????

    ps.
    imi aduc perfect aminte ca prietenii diN copilarie ii spuneau lui TARICEANU kuki sau
    KUKY…………
    IN NICI UN CAZ ,,Chuky,,……….PAROL!

    ,, Nimeni n-avea interes sa foloseasca un ditamai cartush anticrin, cand se putea ca homuletzu sa fie neutralizat si c-un plici pt tintari… Iar cat despre obiectia ca Tariceanu sau Orban ar fi putut folosi si ei docomentele astea, daca ar fi egzistat realmente, chiar credeti ca cei doi papagali pot avea acces la asa-ceva, mey…? Astfel de docs zac la CIA sau la Kgb, dupa caz, naz si praz, nu la un CNSAS de pripas…,,

    PUNCT OCHIT…PUNCT LOVIT!
    ,,deux Pigeons,,dintr-o LOVITURA….

  10. cc Says:

    http://www.arhivelenationale.ro/

    vreau si eu un clik la dosarul lui ILIESCU

  11. AVP Says:

    salut, cc

    Update 1 !

  12. neamtu tiganu Says:

    Drama intelectualului de provincie,

    Saracu Viorel, cu cita patima se arunca iel in lupta politica! Cu cit devotament sustine iel pa unu si combate pa altu! Cit de tare crede iel ca va veni un tatic calare pe un cal alb si se va lupta cu zmeu cel cu multe capete.

    Saracu Viorel, habar nu are ce-i aia democratie, ca n-a gustat saracu decit din cartile de citire, habar nu are ce ie aia situatie economica si cum s-ar putea rezolva asta, ce ie aia politica externa, transporturi, sanatate, invatamint.

    Iel in schimb crede in Mos Craciun! Pai ce pretentii sa ai de la pulime, daca intelectualii…

  13. mihaibeltechi Says:

    DINU ( Patriciu ) dai cu biciu-n mine,crezi ca asta-mi face bine ?

    http://anonymusgerula.wordpress.com/2009/10/26/dinu-patriciu-dai-cu-biciu-n-minecrezi-ca-asta-mi-face-bine/

  14. mihaibeltechi Says:

    SCUYE,ASTA TREBUIA POSTATA
    Crin,hai spune-ne , ce dracu, esti celebrul Porumbacu ?
    http://anonymusgerula.wordpress.com/2009/10/26/crinhai-spune-ne-ce-dracu-esti-celebrul-porumbacu/

  15. cc Says:

    constat ca prietena noastra ROXI ma baneaza cu GRATIE SI DEVOTAMENT

    AM AVUT SI EU O REPLICA LA

    @Ghita Bizonu’ spune:

    luni 26 octombrie 2009 la 4:35:32 pm
    AVP ule si dracia aia crezi ca iaste asa o dovada ?
    Promite-mi ca lasi sa para ceva dragutz pe blogu tau si o sa vezi ca de fapt tu l-ai asasinat pe Iucliu casera , ai dat Imperiul Roman pe mana hunilor , ca de fapt esti fiul Iocastei .. si asta ai facu-o fiindca de 6666 de ani esti agentu KGB ului … Ar fi o buna dovada , nu ?
    Oricum Poemul de otle arata ca esti un comunist inrait – a se vedea Paine si Otel si Asa s-a calit otelul …Logic nu ?

    Ghita Bizonu’ spune:

    luni 26 octombrie 2009 la 4:41:22 pm
    Ptr diogene73 ref la presupusa baeratie ca parlamentu trebe sa inghita ce i se comanda pe motiv ca in constitutoe scrie ca prezidelu desemneaza .
    Draga cum crezi ca este in alte tari ? Cica presedintele numeste primul ministru. Si in Italia. Si in Franta . dar care este practica ?
    Constitutia Italiana ICL Document Status: 23 May 2003 }
    http://www.servat.unibe.ch/icl/it00000_.html
    Title III The Government
    Section I The Council of Ministers
    Article 92 [Executive Power]

    (1) The government of the republic consists of the prime minister and the ministers jointly constituting the council of ministers.
    (2) The president appoints the prime minister and, on his advice, the ministers.
    Article 93 [Oath]
    The prime minister and the ministers, prior to taking office, are sworn in by the president.
    http://www.comune.fi.it/costituzione/inglese.pdf
    Art. 92
    The Government of the Republic is made up of the President of the Council and the Ministers who together form the Council of Ministers. The President of the
    Republic appoints the President of the Council of Ministers and, on his/her proposal, the Ministers.

    Constitution de la République française
    Article 8
    Le Président de la République nomme le Premier ministre. Il met fin à ses fonctions sur la présentation par celui-ci de la démission du Gouvernement.
    Sur la proposition du Premier ministre, il nomme les autres membres du Gouvernement et met fin à leurs fonctions.
    Article 12
    Le Président de la République peut, après consultation du Premier ministre et des Présidents des assemblées, prononcer la dissolution de l’Assemblée nationale.
    Les élections générales ont lieu vingt jours au moins et quarante jours au plus après la dissolution.
    L’Assemblée nationale se réunit de plein droit le deuxième jeudi qui suit son élection. Si cette réunion a lieu en dehors de la période prévue pour la session ordinaire, une session est ouverte de droit pour une durée de quinze jours.
    Il ne peut être procédé à une nouvelle dissolution dans l’année qui suit ces élections.
    Constitutia germana – http://www.bundesregierung.de/Content/FR/__Anlagen/loi-fondamentale,property=publicationFile.pdf
    Article 63 [Election et nomination du chancelier]
    (1) Le chancelier fédéral est élu sans débat par le Bundestag sur proposition du président
    fédéral.

    (2) Est élu celui qui réunit sur son nom les voix de la majorité des membres du
    Bundestag. 2L’élu doit être nommé par le président fédéral.
    (3) Si le candidat proposé n’est pas élu, le Bundestag peut élire un chancelier fédéral à la
    majorité de ses membres dans les quatorze jours qui suivent le scrutin.
    (4) A défaut d’élection dans ce délai, il est procédé immédiatement à un nouveau tour de
    scrutin, à l’issue duquel est élu celui qui obtient le plus grand nombre de voix. 2Si l’élu réunit
    sur son nom les voix de la majorité des membres du Bundestag, le président fédéral doit le
    nommer dans les sept jours qui suivent l’élection. 3Si l’élu n’atteint pas cette majorité, le
    président fédéral doit, soit le nommer dans les sept jours, soit dissoudre le Bundestag.

    Article 68 [Motion de confiance, dissolution du Bundestag]
    (1) 1Si une motion de confiance proposée par le chancelier fédéral n’obtient pas
    l’approbation de la majorité des membres du Bundestag, le président fédéral peut, sur
    proposition du chancelier fédéral, dissoudre le Bundestag dans les vingt et un jours. 2Le droit
    de dissolution s’éteint dès que le Bundestag a élu un autre chancelier fédéral à la majorité de
    ses membres.
    (2) Quarante-huit heures doivent s’écouler entre le dépôt de la motion et le vote.

    Caanot upgrade All \client installation to notes client .The updrade uou are attemting is not supported

    Cea franceza, scrisa de unu de Gaulle care ar fi fost o lovitura de stat permanenta : “Article 8 Le Président de la République nomme le Premier ministre”. Nu desemneaza ,ci NUMESTE !! si apoi Article 12
    Le Président de la République peut, après consultation du Premier ministre et des Présidents des assemblées, prononcer la dissolution de l’Assemblée nationale. Asta este chiar copiata mot a mot in cea romana . Si acu sa vedem ce s-a intamplat :monarhicul Tonton in 1993 ( cateva luni dupa ce HRP a terminat stagiu de 2 luni in Francia ) numeste pe gaulistul Balladur prim minstru. fara fite basesciene ca io pun pe cine vreau si dizolv !!
    Asta dupa ce acelasi emul a lui Loius XV l-a numit premier pe .. Chirac !! Si paoi insui Chirac a numit pe socialistu Jospin .. Deci presu Frantei este ca otaru, nu ?
    Sau constitutia RFG :Articolul 63 ::1)la propunerea presedintelui federal cancelarul federal este ales fara dezbateri de catre Bundestag 2)(2) este ales cel care primeste majoritatea voturilor din Bundestag . Alesul trebuie sa fie numit de presedintele federal.3)(3) Daca un candidat propus nu este ales Bundestagul poate sa aleaga un cancelar federal cvu majoritatea de voturi in urmatoarele 14 zile care urmeaza dupa scrutin.

    Daca judecam patafizician lucrurile s-ar incurca. Insa nu se incurca … oare de ce?

    Marius Mina spune:

    luni 26 octombrie 2009 la 4:53:09 pm
    @Julia, din experienta proprie iti spun ca Nastase nu s-a”bucurat” de asemenea priviliegii .Diferentele si modus operandi sunt foarte mare intre cei doi . Basescu si compania se folosesc de practici murdare specifice unui stat MAFIOT. O sa mai vorbim despre asta foarte curand.

    ela spune:

    luni 26 octombrie 2009 la 5:06:36 pm
    @ Dan

    “luni 26 octombrie 2009 la 4:22:39 pm

    Eu cred ca Lucian Croitoru este un om de buna credinta. El chiar credea ca este chemat sa faca ceva util pentru tara. NU si-a dat seama ca va fi doar carne de tun pentru batalia electorala. Intr-un fel il compatimesc.
    Oricum, trebuie sa fim rezonabili si sa spunem de la bun inceput ca si Johannis ar fi fost in aceeasi situatie. E drept, ar fi primit votul de incredere al parlamentului, dar tot carne de tun ar fi fost.”

    Eu nu cred asa, numai cineva plecat din tara ar fi putut crede asa ceva, croitorasul este apropiat baselului si cred ca stia f.bine ca base i-a data out pe cei din Psd, ca au vrut internele pentru controlarea alegerilor !

    Nu-l suspectez de buna credinta pe croitoru!

    Cu Johannis problema e mai complexa, desi si-o lua si el pe cocoasa daca le-ar fi reusit majoritarilor sa “li-l” puna premier.

    Base oricum a pierdut si daca-l numea pe Klaus si daca nu l-a numit, guvernul este compromis, politica este compromisa, PD-ul va iesi din istorie, astia emana energii negative, la ei minciuna e ca respiratia vb. Roxanei.

    IATA RASPUNSUL MEU BANAT DE ROXI PENTRU @GHITA & TONTI PICULICIIIII:

    @CC

    Tchouctchouka (ratatouille kabyle)

    Préparation : 10 mn
    Cuisson : 20 mn

    Ingrédients (pour 2 personnes) :
    – 1/2 poivron vert
    – 1/2 poivron rouge
    – 1/2 courgette
    – 1/2 aubergine
    – 1 oignons
    – 1 oeuf
    – 1 peu d’ail en poudre
    – 1 mini boîte de tomates en dés (pas de concentré, je sais pas pourquoi ça n’a pas bon goût avec)
    – un peu de basilic
    – des épices orientales (coriandre, un peu d’harissa en poudre, un tout petit peu de menthe ; truc : allez dans une épicerie orientale et demandez des épices pour la chorba et là ils vous donneront ce qu’il faut)
    – De l’huile d’olive

    Préparation :

    Faire revenir les oignons (coupés fins) dans l’huile en les ayant poivrés et salés.

    Couper tout les légumes en petit dés, les poivrons en fines lanières.

    Verser d’abord les poivrons, si les oignons commencent à prendre, verser un peu d’eau, quand les poivrons ont commencé à chauffer (ça fait beaucoup de vapeur à ce moment), verser le reste des légumes.

    Verser une bonne rasade d’huile d’olive et un peu de basilic.
    Au bout de 10 mn, versez les tomates en dés, remuez et ajoutez 2 à 3 pincées d’épices (n’hésitez pas à tremper un peu de pain pour voir si l’assaisonnement est à votre goût).

    Laissez la sauce se réduire. Là, 2 écoles s’affrontent : celle des 10 mn c’est bon (les tomates sont pas encore acides) et celle des 1 h 30 ça ira (je suis plutôt partisan des 10 mn) …

    De temps en temps ajoutez un peu d’eau et un tout petit d’huile d’olive….

    Quand tout à l’air bien fondant et bien bon, éteindre le feu et mélanger un oeuf. Remuer bien l’oeuf avec les légumes et voilà 🙂

  16. orangeskorpion Says:

    buna seara,

    nu exclud posibilitatea ca crin antonescu sa fi fost un mic turnator de nivel tulcea….adica gainar turnator
    🙂
    mai ales ca era profesor, deci in contact cu multi copii si cu parintii acestora..

    orice este posibil,
    in decembrie 1989 avea 30 de ani,
    iar recrutarile se faceau mai de timpuriu..
    (v-aduceti aminte ca in EVZ scria ca unele recrutari ale secu se faceau chiar la copiii de 12-14 ani)

    si daca structura lui psihologica corespundea, atunci secu putea sa puna mina pe el..

    om trai si om vedea!
    ce este adevarat sau nu

    p.s.
    nu cred ca basescu sau tariceanu/orban i-au copt-o, ci mai degraba haita pesedista… de frica ca il poate intrece pe geolgau.

    si cum patriciu este cu fundul in ambele tabere (sponsor PNL dar si PSD), o fi vrut si el sa-i reteze putin din aripa crescatoare in sondaje..ale lui crin

  17. orangeskorpion Says:

    ma intreb din lista preluata de pe blogul lui tismaneanu

    http://tismaneanu.wordpress.com/2009/10/26/dosarele-nomenklaturii-au-devenit-acesibile/

    citi din ei dar mai ales puii acestora se afla astazi in :

    Parlamentul Romaniei

    Magistratura, Justitiei,

    Mass Media

    Business

  18. cc Says:

    AVRAMESCU:
    SISTEME UNICAMERALE

    http://web.me.com/avramescu/Avramescus_Site/Blog/Entries/2009/10/26_Sisteme_unicamerale.html

    ..Tcomai m-am intors de la o emisiune de la B1 TV (“Evenimentele Zile”), unde am avut un dialog foarte constructiv cu jurnalistii de la “Ev.Z.” si cu Sorin Cucerai. Sorin a avansat diverse argumente in favoarea pastrarii unui aranjament bi-cameral. Dreptul sau. Unele erau rezonabile. Pozitia mea nu este aceea ca bi-cameralismul in absolut e o idee rea. Pozitia mea este ca bi-cameralismul acesta, asa cum il avem in Romania in prezent, este rau. El poate fi reformat partial, prin trecerea la un bi-cameralism asimetric, sau radical, prin trecerea la uni-cameralism. Eu inclin catre a doua solutie si am explicat care sint motivele mele.

    La un moment dat Sorin Cucerai a afirmat ca trei state americane au legislative unicamerale, ceea ce nu era exact. Guam-ul nu este un stat, ci doar un “teritoriu”. Nebraska are, intr-adevar, un legislativ unicameral. Insa exemplul nr. 3 al lui Sorin a fost, spre surpriza mea, West Virginia. Am crezut ca nu am auzit bine, pentru ca stiam ca West Virginia are un legislativ bi-cameral. Sorin mi-a spus ca ar fi aflat de pe Internet ca are un sistem unicameral. Am fost foarte mirat, pentru ca nu am obiceiul (cred! sper!) sa fiu rau informat… si sa ii dezinformez pe altii…

    Asa ca m-am dus la adresa oficiala a Legislativului din West Virginia, de unde rezulta clar ca ei au un sistem bi-cameral.

    Problem solved!,,

    @AVP
    CE CREZI TU CA ESTE BINE PENTRU ROMANIA?

  19. despinavestea Says:

    Dezbatere la Inst.Studii Populare.
    Conferinta a fost foarte interesanta
    s-a explicat excelent ce ar trebui in Romania

    http://www.isp.org.ro/de-ce-trebuie-sa-renuntam-la-senat

  20. Riddick Says:

    Salut!
    Impostorul ăsta de Tulcea mi-a displăcut dintotdeauna, are ceva morbid, suspect.

  21. cc Says:

    @merci despi
    am sa vizionez filmuletele….
    tu AVP?

  22. AVP Says:

    @ Costache, io sunt de parere ca orice institutie sau autoritate democratica e buna la Romanica, inclusiv un parlament unicameral / bicameral, cu conditia sa fie ocupat de oameni de calitate, iar nu de tovi si baieti „de bine”, fara mama, fara tata si fara rusine…

    Ceea ce vrea sa faca Base ista, recte eliberarea de subt jugu a catorva mii de ex-activisti comunisti si securisti ce formeaza sistemu ticalosit – e un mic pas inainte… ; n-o sa-i cerem acuma sa ne scape si de sutele sau miile de activisti sau securisti care-l inconjoara chiar pe el, caci ar fi prea mult… ; macar sa ne scape de miile de ex-activisti si securisti ai alorlalti, aloo…

    Iar daca pentru o asa realizare e nevoie de injumatatirea camerelor parlamentare, atunci fie, badie, Parisu – dupa cum stii si tu – merita o liturghie…

    Dupa aia, vedem noi ce facem: ori punem camerele la loc, ori o injumatatim si pe asta care mai ramane, dupa cum va fi trendu in lume… Caci sa nu uitam, aloo, ca iepoca partidelor si a democratiei reprezentative cam apune… ; in era internetului, n-am nevoie de un ciumpalac care sa ma reprezinte in shparlament, din moment ce pot vota si singur legile propuse de autoriotatea executiva prin Net…

    Parerea mea, pai cum drea…

    @Riddick – asa zic si io… Omul nu-mi inspira incredere deloc… In cel mai bun caz, e un ridicol-grotesc personaj caragialian…

  23. despinavestea Says:

    AVP
    NU-mi primeste un comentariu cu link

  24. AVP Says:

    Despina, platforma mai face nazuri din cand in cand… Nu va alarmati, nimeni nu e cenzurat aici. Uneori se intra la spam, insa habar n-am de ce.

  25. despinavestea Says:

    Mersi AVP.
    Ceva s-ntamplat si cu blogul thoremil-exact cand postam un comentariu

  26. AVP Says:

    Mey, n-am timp sa ma uit pe-acolo si de aceea intreb : cine e Andronic ista ? Bine, am auzit de el, destul de des, dar ce hram poarta-n fond ? Expectandu-i blogrollu mi se pare ca e cam tonomat mogulic ; si-atunci, ce dreq vrea cu anuntarea sondajului ista…? 🙄

  27. Stely Says:

    Nu stiu.. M-am plimbat prin blogosfera si mi s-a parut interesant ..

  28. Stely Says:

    El spune ca e credibil ,dar nu vrea sa spuna cine l-a executat..

  29. AVP Says:

    Pe greci si pe celoveci sa nu-i crezi nici cand iti fac daruri. Sa vedem sondaju ala si mai vbim.

  30. Stely Says:

    Dan Andronic a fost consultantul lui CPT..
    Dupa referendumul de suspendare s-au certat ,din motivul ca CTP nu i-a platit consultanta..O suma maricuta..L-a chemat in judecata si ulterior s-au impacat .Au ramas prieteni ,dar cu Crin si Patriciu nu cunosc in ce relatie se afla.. Are acolo o explicatie,dar miine merg sa mai citesc odata ..

  31. AVP Says:

    Merci pt informatii… Sa mai vedem… S-ar phootea ca tipu sa-si fi gasit un nou comanditar… 😉 N-am nici un micron de incredere in zmecherosu plescar…

  32. AVP Says:

    Da-l dreq, nu ma intereseaza in mod special… Merci oricum pt benevolentza.

  33. Gabi A Says:

    Nu se intampla nimic cu Antonescu. Ramane in continuare acelasi candidat hotarat sa schimbe Romania pentru un viitor mai bun. Este singurul care vine in ajutor cu propuneri si solutii pertinente care sa redreseze tara si sa iasa din impas economico-politic. Nu se intampla nimic cu el. Vrea sa puna mai presus de toate interesul national. Gabi A.

  34. ica Says:

    se mai intampla si de-astea. Dar sa fim seriosi, in afara de astfel de mici erori de campanie, nu cred ca i se poate rerosa ceva lui antonescu

  35. ingeras Says:

    Crin Antonescu este cel mai bun dintre toti candidatii iar tot ce se scorneste despre el sunt numai minciuni.

  36. Mihaela Ludiscu Says:

    Dintre toti candidatii,Crin a oferit transparenta totala vis-a-vis de ce a facut pana acum,si-a asumat toate intamplarile nu tocmai laudabile din viata lui,macar pentru atat trebuie apreciat.Eu pe Crin il votez, consider ca va fi un distins presedinte care va ajuta romanii sa depaseasca criza.

  37. maria Says:

    Penibil batalion are PNL-ul in subsoluri .
    Si da , se vede clar cam cum ar vrea el sa schimbe Romania .I s-a facut dor de linistea de sub domnia lui Papasha .

    Hotnews: “Candidatul PNL la prezidentiale, Crin Antonescu, a declarat la “Stirea zilei” (Antena 3) ca Ion Iliescu este de apreciat pentru ca in anii ‘90 nu a pus armata sa impuste oameni in Piata Universitatii.”.

    Ion Iiescu este un om interesant, a carui evolutie politica ne arata ca oamenii se pot schimba. Daca dupa lucrurile intamplate in 1990 a ajuns acum aparatorul constitutionalitatii din Romania e un lucru bun. Oare ce facea Traian Basescu daca era contestat de mii de oameni in strada cum se intampla la inceputul anilor 1990″, a continuat Crin Antonescu la Antena 3.

  38. cc Says:

    @AVP
    DRAGA VIORELE,
    iti recomand ceva SIMPATIC aici:

    O noapte futunoasă

    http://tachepedia.wordpress.com/2009/10/27/o-noapte-futunoasa/#comment-1889

    bineee,stiu ca esti in afront cu tinara S.T
    ps.
    pe mine m-a AMUZAT…..sper sa te amuze si pe TINE.(textul)

  39. ActOfGod Says:

    AVPule, tu, dintre toti moroii astia portocalii care te bantuie, ar trebui sa intelegi cel mai bine ca interpretarea stricto senso naste monstri.
    Astfel, atat sistemul comunist cat si cel fascist se autogratulau cu termenul de „democratie” prin inerpretare unilaterala a termenului: astfel, daca „democratie” inseamna „puterea celor multi” iar cei multi sunt „clasa muncitoare”, orice partid care se considera fie reprezentanti, fie emanatii ale lor, devenea automat, de drept, singurul indrituit sa detina puterea.
    In aceeasi masura, interpretarea constitutie la capitolul „presedintele se consulta cu partidele” tot cum vrea un idiot, impinge lucrurile in aceeasi directie.
    Chiar nu vreau sa cred, asa cum spunea un antevorbitor, ca chiar percepi provincial realitatea.

  40. AVP Says:

    Chiar ca penibil, Maria… Niste tinerei care se vede treaba ca abia asteapta sa-si incaseze banii usurei pentru faptu ca dau din clantzica precum niste catzei, iar pe urma tzop la munte, la mare, la o discoteca sau la primblare, chiar in ziua de votare, durandu-i in cuculetz sau in pasarici de Crin, de Patrici, de Geonici si de tatal acestora, Ivan Ilici (evident ca si de Basici… 😉 )

    Se vede clar ca vbeste gura fara ei, debitand formule stereotipe, fade sau pur demagogice, ca si catindatu pe care ne-ndeamna cica din tot sufletu sa-l votam…

    Cum dreq ne va ajuta Chucky sa depasim Criza cand el nu e-n stare sa dea un simplu raspuns pe blogu-i de campanie daca ce zice „Dinu Patriciu” e o simpla intamplare de campanie autovictimizatoare sau ba, numai ingerasu de deasupra lu Maria stie, olelie lie…

    Cred ca trolliceii astia n-au nici suflet… 🙄 Sunt ca roboteii aia ce imprastie pe Net reclame comerciale si pe care le poti opri pur si simplu punandu-le un sir de litere de verificare in cale…

    Gata, ma duc la treburile mele… Cand de catindatii nostri au grija, pe de o parte, mucosii sau robotii astia de mai sus, iar pe de alta zina din Plescoi, le-o fi poate bine la tovi si baietoi sau la catindatii care se vad gadilati prin partile moi, dar vai de noi…

    @cc, nu ma amuza, dar chiar deloc, futilele catzavancisme ale lu tache… sunt de mult (s)fumate…

    @act, ai si tu obsesiile tele…

  41. ActOfGod Says:

    Adevarat. Da’ nu chiar toti avem apanajul de a fi linistiti. 🙂

  42. Stely Says:

    Maria,
    Miine- poimiine o sa auzim ca -i multumeste ptru democratia instalata cu bita, cu ajutorul minerilor.Pai cum sa nu-i multumeasca ?..Pe manadatul cui a cumparat Patriciu ( pe nimic )Petromidia ?..Declaratia asta este de un tembelism curat.Nici macar „Prostancul” nu a avut curajul sa faca o asemenea declaratie cinica si iresponsabila.As vrea sa-i aud pe : E.Constantinescu ,Zoe Petre ,AMP,M.Diaconu si pe toti acei intelectuali arvuniti de Patriciu ptru Crin ,cum explica ei o asemenea gafa incredibila ?
    Acum ,iata ,avem confirmarea clara a faptului ca a fost turnator ..
    @Mihaela Ludascu ,cred este in purtatoarea lui de cuvint: „Dintre toti candidatii,Crin a oferit transparenta totala vis-a-vis de ce a facut pana acum,si-a asumat toate intamplarile nu tocmai laudabile din viata lui,macar pentru atat trebuie apreciat..”
    Eu vreau sa aud din gurita lui proprie asumarea „intimplarilor nu tocmai laudabile din viata lui”.. Banuiesc ca” transparenta aia totala” se afla pe blogul lui ,iar faptul ca circula pe internet, o confirma..

  43. cc Says:

    @ActOfGod
    http://nicoletasavin.wordpress.com/2009/10/02/kgb-puterea-de-deasupra-puterilor/#more-552

    @avp
    fruntea sus batrine!
    ps:
    nu stiam!
    EU nu am avut posibilitatea sa citesc ,,catavencu,,

  44. cc Says:

    si aici f.INTERESANT:
    Teodor BACONSKY
    Acţiunea indirectă

    http://dilemaveche.ro/index.php?nr=297&cmd=articol&id=11707

    ,,Intelectualul care se vrea cu orice preţ popular şi-a ratat definitiv vocaţia. Tot la fel eşuează şi cărturarul care-şi vinde ideile, ca să nu moară de foame. Trebuie să fii bogat sau să trăieşti dintr-o altă meserie decît scrisul pentru a putea comunica doar ce gîndeşti, străin de prostituţia contractelor de „consultanţă“ sau de ipocrizia telecomandată a mercenariatului cu damfuri „analitice“. Ultima expresie europeană a diletantismului aristocratic a precedat cu cîteva generaţii apariţia jurnalismului, acest bastard al revoluţiei. Victoria spiritului de gazetă – travestit în mitul „expertului“ şi bazat pe veşnic debitata minciună a „presei libere“ – a demolat tronuri cu pamflete, a mistificat masele prin concursuri de caricatură, a înlocuit misterul voinţei prin magia de bîlci a sondajelor şi a desfigurat intimitatea sobră a deciziei prin exigenţa gregară a „transparenţei“. Mizînd pe supralicitarea imposturii şi a vacarmului, era jurnalismului compromite pe toată linia posibilitatea de a contempla, lucid, şansele şi riscurile propriului nostru timp. Însuşi conceptul pseudo-liberal de „piaţă a ideilor“ ridiculizează gîndirea. Cum să-ţi duci ideile la iarmaroc? Cum să le faci cît mai accesibile fără să le falsifici, adică fără să le propui – în mediocra lege a marketingului – drept altceva decît sînt? Ideile se ascund în biblioteci, în mintea superioară, în memoria sacrului şi în sufletul ucenicilor devotaţi, gata de revoltă creatoare. Transformate în produse, reduse la condiţia de marfă, ideile se exilează, lăsînd la bătaie doar umbra lor batjocorită de nătîngi. Farsele media de tipul 10 pentru România (ca să dau un singur exemplu) spulberă prestigiul ierarhiilor de merit, acelea care se întemeiază pe suferinţa adevărului mereu nesuferit, dar şi pe sănătosul dispreţ al înţeleptului faţă de beteala cocotei.,,

  45. despinavestea Says:

    A aparut si in Antiteze.La textul de acolo am facut si un comentariu :

    „Daca nu se implica si traieste vultureste, atunci cum influenteaza intelectualul mersul societatii?
    Nu tot ce este jos,in cotidian este vulgaritate.Poate ca este lupta pentru o existenta decenta si curata.
    Eu cred in intelectualii implicati care lupta pentru ca poporul lor sa progreseze.
    In rest consider ca este lipsa de CURAJ, EGOISM si chiar IPOCRIZIE sa stai deoparte si doar sa spui ca nu te implici ca sa ramai liber.Liber in ce sens?
    In sensul in care esti PLATIT ca sa TACI si sa nu te implici?”

  46. cc Says:

    OK.DESPI

    AM VAZUT……

    Paul VERLAINE

    Chanson d’automne
    Les sanglots longs
    Des violons
    De l’automne
    Blessent mon coeur
    D’une langueur
    Monotone.

    Tout suffocant
    Et blême, quand
    Sonne l’heure,
    Je me souviens
    Des jours anciens
    Et je pleure

    Et je m’en vais
    Au vent mauvais
    Qui m’emporte
    Deçà, delà,
    Pareil à la
    Feuille morte.

  47. despinavestea Says:

    @CC.
    Sau :

    Il pleure dans mon coeur

    Il pleure dans mon coeur
    Comme il pleut sur la ville ;
    Quelle est cette langueur
    Qui pénètre mon coeur ?

    Ô bruit doux de la pluie
    Par terre et sur les toits !
    Pour un coeur qui s’ennuie,
    Ô le chant de la pluie !

    Il pleure sans raison
    Dans ce coeur qui s’écoeure.
    Quoi ! nulle trahison ?…
    Ce deuil est sans raison.

    C’est bien la pire peine
    De ne savoir pourquoi
    Sans amour et sans haine
    Mon coeur a tant de peine !

  48. cc Says:

    @53
    OOOOOOOOOOOOOOOOOH
    merci!

  49. despinavestea Says:

    🙂 🙂 🙂

  50. martin Says:

    Crin Antonescu are sanse reale de a deveni presedinte!Este destept, modest,un om capabil si cu mare viitor!Atat Basescu cat si Geoana au demonstrat pana acum ca sunt mincinosi si corupti,invechiti in rele!

  51. Razvan Says:

    Cred ca nici nu-si bate capul – Crin – cu nimicurile astea. Adica el stie adevarul, noi stim adevarul. La ce rost sa rea raspuns unui terchea-berchea? La ce rost sa verifice macar acel comentariu? Pe mine ma minuneaza acest mod de gandire al lui Crin! Imi arata cum se gestioneaza situatiile in care se pun niste cretini! Adica.. l-a lasat asa, doar ca sa vada lumea ce poate sa indruge un sustinator al lui Basescu. Forta Crin!!!

  52. cc Says:

    @avp
    OARE DIN CE CAUZA FETELE SI BAIETII ASTIA DE LA ,,REVISTA 22,,NU TE SOLICITA SI PE TINE PENTRU UN INTERVIU????

    ATENTIE:
    SIMBATA LA PARIS (OCT 24)AM INCERCAT SA FAC CUNOSCUT ,,APELUL CATRE EUROPA 1980,,
    OARE ARE VREO LEGATURA ACTIVAREA ANGELEI MARINESCU DE FETELE SI BAIETII DE LA ,,REVISTA 22,,?????

    uite ca prietena ta este PROBASESCU…

    Doar un imbecil vrea linişte (OCT.27)
    Angela Marinescu Interviu

    http://revista22.ro/doar-un-imbecil-vrea-lini351te-6857.html

  53. Radu Humor Says:

    Ca tot ati adus in discutie emisiunea cu Sever Voinescu;
    La un moment dat Mircea Dinescu i-a spus verde-n fata :
    Severe, o sa-ti pierzi si tu respectul de tine, dupa ce l-ai slujit pe Basescu, cum au mai patit si altii, nu numai eu ! 🙄
    Vreti sa stiti ce i-a raspuns Voinescu ?
    Si eu as vrea……

  54. luminita Says:

    Radu,
    Dinescu l-a slujit pe Basescu pana s-a vazut incotzopenit cu cele doua milioane de dosare in bratze,
    dupa aia i-a spus pa si la adio tu , ma duc la conu dinu sa-i duc fotocopii . 😉

  55. Radu Humor Says:

    @ Licuricio
    Sa inteleg ca ai raspuns in locul lui
    Voinescu ?!

  56. katrina Says:

    cu Crin nu se intampla nimic. e din ce in ce mai bine, in sondaje creste, lumea il place, ce sa mai… iese presedinte.

  57. mircea ionescu Says:

    Crin Antonescu are lucruri mult mai importante de facut decat sa stea pe blog…merge prin tara,prin diferite orase,isi face imagine buna(desi oricum are o imagine foarte buna)…si chiar face o treaba foarte buna,este foarte apreciat de romani,si chestia asta se va dovedi in ziua votului.

    ********************
    avp reply: pai daca n-are timp de blog, de ce si-a mai facut blog ? iar cand n-ai timp sa raspunzi la niste acuzatii atat de grave, inseamna ca esti cam iresponsabil, baiete. Dar ce stii tu, mey, tzica ? 🙂

  58. AVP Says:

    @Stely, merci pt link… Desi semnalul Net e inca destul de slab, reusesc totusi sa observ adunarea de acolo si sa aud, cat de cat, ce se spune..

    Vasazica asta e elita sotzietatii noastre tzivile, mey… ? 🙄

  59. AVP Says:

    A propos de ce spunea presedintele, cum ca regreta faptul ca (ascultand sfatul cancelariei sale) nu a dat replica tuturor mizeriilor ce i s-au aruncat in cap… Cu luni de zile in urma, pe MountThor, io spuneam egzact acelasi lucru:

    Solutia temporara este ca Administratia Prezidentiala sa monitorizeze cu atentia cuvenita toate abjectiile ce se debiteaza pe seama presedintelui pe diverse canale media si sa raspunda punctual, cat se poate de clar si de ponderat, fie numai si ca drept de replica, tuturor insultelor si calomniilor.

    Pen’ ca ceea ce este tot atat de trist ca si aceste atacuri desantzate este ca PDL nu dispune de oameni suficient de abili si de charismatici, care sa se bata de la egal la egal cu diversionistii, in direct. Iar pe un blog de 2000 de visitors nu se poate face, din pacate, mare lucru. Acest blog e frecventat de altfel doar de simpatizanti basescieni – sau in proportie de 90%, sa zicem -, pe care nu-i vor deturna aluziile anemice ale unui ActOfGod sau mai stiu cui…

  60. AVP Says:

    @cc (#50) – frumos articolul lui Baconski ; un text cam in aceeasi nota am scris si io, hat demult ; il poti ceti aici

    Cat despre tache, dadui intamplator preste linkul ala cu o noapte futunoasa…; e penibil, o lectura de gang, f.slab scris… Zau, uneori ai gusturi ciudate… ups

  61. maria Says:

    AVP,
    Si eu am fost de aceeasi parere ca trebuia sa raspunda .

    Basescu a spus ca a avut un punct critic acum vreo 2 saptamani cand ramasese la 34 la suta si nu se mai misca , acum s-a inscris pe un trend ascendent .

  62. Stely Says:

    Salut !
    Intilnirea a durat vreo doua ore.Eu am preluat-o incepind cu intrebarile(de fapt un discurs vaicaret si cu imputari la adresa presedintelui ) lui Liiceanu,dar nu de la inceput..Eu sunt f.incintata de faptul ca am dat ,din intimplare ,peste aceasta intilnire ,care a fost live .
    Nu stiu daca se va pastra linkul asta,dar daca vrem s-a avem pe toata ,trebuie sa mergem pe http://www.basescu.ro si s-o recuperam..
    Acum sunt f.optimista ..A lamurit tot ceea ce se putea lamuri.Despre sondaje a spus ca nu are nici o teama..Este pe un trend ascendent, de cind a inceput campania..Are doua case de sondaje, care aduc cu rezultatele independent una de alta .Cred ca D.Andronic stia ceva ,dar nu si-a permis sa-i deconspire .Nici presedintele nu le-a numit.
    AVP,
    Ma bucur ca m-am facut utila 🙄

  63. neamtu tiganu Says:

    Bravo Stely, te-ai facut f. utila, acum du-te si fa ceva de mincare parintelui!

    ****************
    NT, vrei sa te potolesti dreq odata ? Ceea ce faci tu nu mai e mistoul ala spumos de altadata, ci exibarea unei ranchiune evidente: aceea legata de Base, ai caror sustinatori suntem noi, astia… Sa inteleg ca voi il uriti ca si pe Pacepa, mey…?

    Pricepe odata ca niciunul de-aci (si-n niciun caz io sau Stely) n-avem niciun interes special ca sa-l aparam pe Base; ci pt ca ni se pare ca este mai putin rau decat ceilalti… Tu, insa, ai un motiv special sa-l urasti pe Base, asa-i…?

    Si mai lasa dreqului paharu ala…

  64. cc Says:

    @avp 68
    STIAM……..
    vreau sa te uiti si la @cc 59

    si acum pour tous:

    mes chers compatriots!..
    mes chers soeurs et freres!

    AM DOUA VESTI FOARTE IMPORTANTE PENTRU VOI/
    UNA PROASTA SI ALTA BUNA.
    BON.
    SA INCEPEM CU VESTEA PROASTA.
    DONC:
    DOMNUL GABI LIICEANU ESTE OBOSIT, TRIST,DEZGUSTAT SI DESCURAJAT (NOI ne intrebam daca a facut CEVA pentru a intimpina aceasta stare de SPIRIT)……domMage !
    SI ACUM VESTEA CEA BUNA:
    DOMNUL BASESCU NU ESTE NICI OBOSIT,NU ESTE NICI TRIST,NU ESTE NICI DEZGUSTAT,NU ESRE NICI DESCURAJAT………..heureusement!!!!!!!!!!

  65. AVP Says:

    @cc – misto spus… 🙂

  66. cc Says:

    NU ESTE NICI DESCURAJAT(scuze)

    NU ESTE NICI DESCURAJAT

  67. neamtu tiganu Says:

    Viorele io-i iubesc pa romani, tare-i iubesc, mai ales p-aia dastapti da si p-aia mai fraieri.

    Blogu tau si sustinerea vostra ma amuza teribil ie un amestec de naivitate, frumoasa as zice, copilaroasa si.. inclestare, parca va vad cu maxilarele strinse, indirjite.

    P.S Io nu dau declaratii politice fara avocat si nu ie in obiceiurile mele sa sustin sau nu o persoana pt. ca draga Viorele o persoana ie numai un om mai bun, mai rau, nu stiu de ce da cind ma uit in istorie si zaresc sustinerile de persoane ma apuca asa pa la lingurica. Nu dau nume!

    Hai ca m-am facut si io util, nu? Sa vezi ce-ti creste traficu.

  68. DespinaVestea Says:

    Salut,
    Eu am lipsit cateva ore.
    Despre ce intrebari ale lui Liiceanu este vorba?
    Exista vreun video, undeva?

  69. Stely Says:

    CC,
    Exact ! Din momentul asta am preluat transmisia de la sediul GDS.Asa l-am catalogat si eu .Presedintele i-a retezat-o scurt ,lasindu-l cam fara replica.Liiceanu are aceiasi atitudine ca si Cartarescu,si A.Plesu.Consider ca atitudinea lor este de fapt un subterfugiu si o neangajare.Stau pe nargine si privesc ,nu resemnati,ci detasati.. In loc sa puna intrebari pertinente si clare, a tinut un discurs jenant ,atit cit am putut sa vad,si descurajant ..atit ptru presedinte, caruia ii spunea ca se vede cit de obosit si descurajat pare ,ptru ca nu a realizat aproape nimic !?…Presedintele i-a spus :”Nu aveti dreptate ! Eu nu sunt nici obosit ,nici resemnat ..Eu pe dv.va vad ,in schimb..” 😀
    V-am relatat asta ptru ca am impresia ca am dat linkul nitel mai tirziu..

  70. AVP Says:

    Nici mie nu mi se pare ca Base e obosit, ci din contra…

    Postare noua ! 🙂

  71. maria Says:

    Un fragment din intreviul cu Angela Marinescu -revista 22:

    Cum vedeţi contextul politic şi social de după alegeri? Există vreo şansă ca România să iasă din această stare, să se ducă la bun sfârşit vreo reformă? Ce ar trebui să fie? Cum ar trebui?
    Cum ar trebui să fie? Este o vorbă din popor: degeaba îl baţi, dacă nu-l omori. Ei, asta pot să spun şi eu despre ăştia din politică. Nu prevăd niciun fel de linişte, niciun fel de pace, niciun fel de echilibru. Nu întrevăd nimic bun. E foarte greu de îndeplinit orice, pentru că românii au un foarte mare defect: nu pot fi puşi la punct de nimeni, nu cred în nimeni până la capăt şi nu pot să se supună legilor şi regulilor niciodată pe deplin. Nu au naivitatea necesară unui om de bună-credinţă. Noi nu putem crede în nimic până la capăt.

  72. DespinaVestea Says:

    Cate dezamagiri !
    In anumite momente cheie ,lipsa de reactie poate fi asimilata cu complicitatea

  73. DespinaVestea Says:

    Base nu este deloc obosit.
    Este HOTARAT sa schimbe .
    Singurul lucru rational pe care putem sa-l facem este sa-l ajutam

  74. agaX Says:

    Angela Marinescu se inseala in interviul citat.

    Uite, si daca ne uitam numai pe blogul asta gasim destul de multi care cred in nimic, pina la capat.

  75. maria Says:

    Despina,
    Liiceanu poate nu e un luptator , nu stiu exact ce-a zis la GDS asa ca ar fi bine sa nu ne grabim cu caracterizarea .Cred ca e scrabit de ce se intampla si ii e teama ca Basescu va pierde alegerile , probabil ca-l intoxicase si Teodorescu cu sondajul din EVZ si si-a exprimat deznadejdea .Dar Liiceanu sunt sigura ca e de partea lui Basescu .

  76. DespinaVestea Says:

    Ok
    As vrea si eu sa vad sau sa citesc ce s-a spus si ce s-a intamplat
    Pentru mine este foarte important sa nu bat campii !!!

  77. Stely Says:

    Despina,
    Discutia se refera la o transmisie live de la sediul GDS unde a fost invitat T.Basescu .Participantii find ,majoritatea membrilor GDS, cu preponderenta sustinatori ai lui T.Basescu..Discutia a durat mai mult,dar eu am preluat-o mai tirziu..Cred ca o putem gasi pe site-ul presedintelui..M-am uitat,dar inca n-au pus-o ..sigur va fi..
    Merita pusa aici ..Sa plesneasca de ciuda galbejitii si kkanii ! :mgreen :
    Apropo.. au spus ca vor fi invitati si ceilali doi..M-ar interesa sa vad intilnirea..As fi curioasa sa vad daca Liiceanu se manifesta la fel.

  78. cc Says:

    romania bunului simt

    CULMEA!!!!!!!!!!!!
    prietenul NOSTRU CP(nu MAI cenzureaza comentariile)
    bravo CRISTIAN
    VOILA ASA TREBUIE SA FIE ROMANIA BUNULUI SIMT……………
    http://patrasconiu.ro/?p=1270

  79. DespinaVestea Says:

    Este foarte important sa aducem inregistrarea aici.Sa speram ca se va posta inregistrarea.
    Si vorba lui Stely-sa vedem cum se va derula dialogul si cu ceilalti candidati.
    Atunci ne vom lamuri.

  80. cc Says:

    CC86

    CULMEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    C.T A STERS POSTAREA MEA SI ANUNTA POSTARE NOUA……………
    (,,prietenul NOSTRU CP,, cenzureaza comentariile)
    bravo CRISTIAN!!!!!
    VOILA ASTA ESTE ROMANIA NESIMTITILOR!!!!!!


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s